Print udskrivning
Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 06-09-02 19:59

Hej NG

Min datter har lejet med min puter, nu er skriften så stor at selv en næsten
blind kan læse hvad den printer.

Kører win 2000 prof, OE 6, hvor ændrer jeg udskriften typestørelser, har
næsten bladret alt igennem, men kan ikke finde noget.

Håber på hjælp.

Hilsen

Jørgen S.

Fra : Jesper Juul

Dato : 06-09-02 21:25

"Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kører win 2000 prof, OE 6, hvor ændrer jeg udskriften typestørelser, har
> næsten bladret alt igennem, men kan ikke finde noget.

Tror du det er et hardware problem ?

Jesper Juul
Yuuhuuu, try this:
www.usenet.dk

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 07-09-02 00:56

Hej igen

Det er da hardwaren der udskriver (printeren)

Hej

Fra : Jesper Juul

Dato : 07-09-02 09:20

> Hej igen
>
> Det er da hardwaren der udskriver (printeren)

Nøøj, er det rigtigt. Jamen så har vi slet ikke brug for windows, news,
internet osv. grupperne for det kører jo altsammen på hardware.

Jesper Juul
Yuuhuuu, try this:
www.usenet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-02 20:58

> [...]
>
> Kører win 2000 prof, OE 6, hvor ændrer jeg udskriften typestørelser, har
> næsten bladret alt igennem, men kan ikke finde noget.

Hvilken printer har du ?

Du kan muligvis ikke ændre skriften på udskrifter i OE, prøv at udskrive fra
et tekstbehandlings program.

Hvis du ikke har word, kan du bruge wordpad, det ligger under "Tilbehør",
der kan du ændre skrifttype og størrelse.

--
Det følgende gælder ikke hvis du har en printer af typen Windows GDI.

Prøv at lægge mærke til om der i font-listen er både TrueType (TT) fonte og
Printer fonte ( [ ] Printer ikon). TrueType fonte skal overføres til
printeren som vektor grafik eller raster grafik, printer fonte er i
printeren i forvejen og giver derfor en hurtigere udskrift.
--

Til Jesper Juul - ikke så arrogant, du kunne da i det mindste angive hvilken
gruppe du synes emnet hører under.

--
Kristian

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 08-09-02 07:34

Hej IOgen
Endelig list mere fornuftigt, men jeg kan ikke finde nogen steder til at
ændre fontstørelsen i OE, (det er den det er galt med), min printer er hp
deskjet 916c (ligner 920c), jeg har MS o9ffice 2000 premium installaret, her
er fonten arial 12.

Hilsen

Jøregn S

"kran" <kristian_andersenATtdcadsl> skrev i en meddelelse

> "Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> næsten
[snip]> >

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-02 22:54

> [...]
> deskjet 916c (ligner 920c), jeg har MS o9ffice 2000 premium installaret,

Sjovt nok oplevede jeg samme problem da jeg lige ville prøve det.

Jeg benytter Windows XP/Outlook Express 6.0. Udskriften svarede til noget
i retning af største tekst størrelse uanset hvad jeg valgte i OE.

En system gen-dannelse til for 2 dage siden rettede dette så nu er mine
udskrifter med en tekststørrelse som svarer til ca. 10 pitch. Muligvis har
jeg ramt samme kombination som din datter - men jeg ved ikke hvad det var.

--

En fortrydelse af system gen-dannelsen fik problemet tilbage, men jeg kan
ikke se forskel på indstillingerne i OE.

Prøv at spørge i :

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

eller

dk.edb.system.ms-windows

--
Kristian

Fra : A.k.

Dato : 08-09-02 08:39

Højre klik på skrivebordet - fanebladet udseende - skriftstørrelse - normal
det tror jeg hjælper på problemet.

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 09-09-02 18:44

Hej igen

Prob. er løst ved at afinstallere OE6 og gå tilbage til den opr. OE5.
Vil prøve at putte 6'eren på igen.