Karpaltunnel syndrom
Fra : Viggo

Dato : 06-09-02 18:08

Er operation altid nødvendig - eller kan andre behandlinger hjælpe?

--

Vh
Viggo

Fra : Mari

Dato : 08-09-02 20:04

"Viggo" <vboller@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er operation altid nødvendig - eller kan andre behandlinger hjælpe?

Har en god ven, som netop er blevet opereret efter mange års
smerter. Glæd dig til en operation, hvis det er det, du er stillet i
udsigt. Det skulle efter sigende være en befrielse uden sidestykke.

Intet andet har i årenes løb hjulpet min ven.

Mh

Fra : Gitte

Dato : 18-09-02 07:30

Hej Viggo

>Er operation altid nødvendig - eller kan andre behandlinger hjælpe?

Har selv været gennem turen - og operation var det der skulle til for
at hjælpe mig. Prøvede først med noget laserbehandling + massage hos
en fysioterapeut og derefter med noget speciel massage og strækøvelser
kombineret med, at jeg fik håndledet tapet ind. Det kunne bedre det
men ikke fjerne problemet. Det kunne operationen... Og den var faktisk
ikke slem, det tog kun ca. 10 minutter og efter en uge kunne jeg selv
bære tunge indkøbsposer igen

MBH
Gitte