hjælp....
Fra : Birgitte

Dato : 06-09-02 16:59

Sidder med Kira midt i en fødsel,- ja niu er der kommet 7 levende killinger
1 dødfødt, og jeg tror altså der er et par stykker mere....... alle disse
killinger er født på 1 time og 15 minutter.
Jeg må hellere hjælpe lidt til. Men indtil nu er det faktisk kun et rød kuld
med 1 blåtortie 1 blå han

--
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST

---
DK. True Trust

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 06-09-02 17:04

> [...]
> killinger er født på 1 time og 15 minutter.
> Jeg må hellere hjælpe lidt til. Men indtil nu er det faktisk kun et rød

Hold da helt op, det var mange. Held og lykke med dem :)

Vibeke J

Fra : Birgitte

Dato : 06-09-02 18:20

Ja der er nu 9 levende og jeg er ret sikker på, at der er 1-2 mere.
Stakkels Kira. Jeg har allerede givet lidt flaske, så hun blot kan tænke på
at føde.
Giver opdate løbende.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-09-02 18:34

Birgitte wrote:
> Ja der er nu 9 levende og jeg er ret sikker på, at der er 1-2 mere.
> Stakkels Kira. Jeg har allerede givet lidt flaske, så hun blot kan
> tænke på at føde.
> Giver opdate løbende.

Tak for kaffe..... Hvor er jeg glad for, at jeg har aby'er, som får små
kuld...... Hvor længe var hun dog til parring ?
Held og lykke med dem

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-02 18:49

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> wrote:
> Ja der er nu 9 levende og jeg er ret sikker på, at der er 1-2 mere.
> Stakkels Kira. Jeg har allerede givet lidt flaske, så hun blot kan
> tænke på at føde.
> Giver opdate løbende.

jeg må lige sige... WAAAUUUU hvor er hun smuk..... jeg var lige inde og lure
på hende.... *pyh* bliver helt fristet*G*
hvor meget står sådan en misling af hendes i??*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 06-09-02 18:56

"> Ja der er nu 9 levende og jeg er ret sikker på, at der er 1-2 mere.
> Stakkels Kira. Jeg har allerede givet lidt flaske, så hun blot kan tænke

> at føde.

Har hun mælk nok til så mange ?? Skal man sige stakkels Kira :)) ?
Tillykke med dem alle
Bente

Fra : Birgitte

Dato : 06-09-02 19:14

Kira er en lækker kat, med et helt fantastisk temperament.
Jeg lod hende blive hos El Toro under hele løbetiden, da hun de to andre
gange hvor hun kun var der få dage ikke blev drægtig.
Mælk nok.... tjaa det ligger jo sådan, at hvis hunkatten er god til at spise
selv kan hun faktisk have mange killinger og have mælk nok. En hunkat lære
hurtig at fodre i 2 holdsskift, men jeg hjælper gerne til, både med ekstra
godt foder til Kira men også med flaske til de små.
Prisen for en maine Coon killing er hos mig 3000 for en killing ikke til
avl, og 5000,- til avl.
Lidt sjovt med sådan et farvelade kuld....
Der er kommet indtil nu
1. kl. 16.20 rødtabby
2. kl. 16.35 tvillinger dog kun den ene levende. blå makreltabby
3. kl. 16.35 creme mak.tabby
4. kl. 17.10 blåtortie tabby (hvid)
5. kl. 17.20 creme mak.tabby
6. kl. 17.35 rød tabby
7. kl. 17.50 rød tabby
8. kl. 17.55 brun tortie tabby (hvid på en pote) rød halespids
9. kl. 18.35 creme tabby
Kønnene har jeg desværre ikke nået at følge med i, men jeg mener der er 4
hunkatte og 5 hankatte
Nu venter jeg spændt, da jeg er ret sikker på 1-2 mere, men Kira er så træt,
at hun næsten ikke orker at hjælpe til længere.
Så der kan jo gå nogle timer før det viser sig om der er flere.
Hun har ikke lukket ringen af endnu.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d78ec17$0$633$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> på
>

> Har hun mælk nok til så mange ?? Skal man sige stakkels Kira :)) ?

---
DK. True Trust

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 06-09-02 21:55

On Fri, 6 Sep 2002 20:13:31 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

> [...]
>at hun næsten ikke orker at hjælpe til længere.
>Så der kan jo gå nogle timer før det viser sig om der er flere.

   Tillykke med de små =) Jeg var lige inde og kigge på Kira og
jeg må indrømme at ud over min allerførste reaktion på "Hvor er hun
lækker" så kunne jeg ikke lade være med at grine lidt ad hendes store
ører - jeg troede virkelig ikke at en MCO skulle have så store ører
..... =) Men så har jeg osse lært noget til aftens ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Line Wolff

Dato : 06-09-02 19:22

Hej Birgitte

Tillykke med de små - selvom det lyder som en hård tur for stakkels Kira.
Det lyder voldsomt med 10-11 killinger :-/
Jeg mindes faktisk ikke at have hørt om så mange killinger i ét kuld før. Er
det normalt for MCO at få (så) mange killinger pr. kuld?
Hos min race (russer) går bølgerne *virkelig* højt når der kommer 6
killinger

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Birgitte

Dato : 06-09-02 19:35

Hej Line
Nej det er ikke så normalt, men jeg synes nu altid, at jeg får store kuld på
6-8 stk. guderne må vide hvorfor.
Det er rigtig mange killinger, og jeg har bestemt mig for at hjælpe til ved
hver fodring, indtil hun kan styre det selv.
Jeg har en anden hunkat der skal føde i oktober, og hun plejer gerne at vil
hjælpe til.
Min veninde har en hunkat, der har født for 2 uger siden, hun har lovet, at
vil tage et par stykker, hvis Kira slet ikke kan klare det selv.
Kim Wilde lå med 12 killinger for 2 år siden, hun havde selv kun født 2 men
resten adopterede hun fra 2 andre hunkatte.
Kim var hele tiden i fuld condition, og beklagede sig ikke et sekundt.
Kim har det med, at jo flere killinger hun har des bedre.
Kim Wilde dier også gerne sine killinger til de er 16-20 uger gammel.
Så jeg håber at Kira har lidt af Kim's egenskaber.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-09-02 22:19

> [...]
Er
> det normalt for MCO at få (så) mange killinger pr. kuld?

10-11 killinger ER mange - og det er heldigvis ikke så ofte, at der kommer
så mange ad gangen. Jeg kender dog indtil flere tilfælde af burmesere, som
har fået mange killinger - en hunkat fik hhv. 9 og 7 og klarede det hele
selv, alle killinger overlevede og ingen af dem fik hjælp - og en anden (for
mange år siden) fik også kæmpekuld på hhv. 10 og 12, der gik dog et par
killinger af hvert kuld til, for det var alligevel *for* mange...
Kuldstørrelser - og killingestørrelser mv. - er ofte liniebestemte, så man
kan sådan følge trækket med fx mange killinger gennem linierne.

> Hos min race (russer) går bølgerne *virkelig* højt når der kommer 6
> killinger

Man skal aldrig sige aldrig!

Mvh. Camilla

Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-09-02 20:00

Hold da helt op - det var godt nok en ordenlig "mundfuld" :0)
Tillykke med dem - håber Kira klarer at passe dem allesammen.

Hilsen Trine & co.

Fra : Broxgaard

Dato : 06-09-02 20:01

Tillykke med de mange dejlige killinger

Katte knus Candy

Fra : Inger Kaya

Dato : 06-09-02 20:45

hej Birgitte

Hjertelig tillykke både til dig og ikk mindste Kira. Det er godt nok
et stort kuld. Held og lykke med dem.

/ Inger Kaya
www.pisik.dk

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 01:40

Jeg har lagt en enkelt billede ud på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk
I er velkommen til at kigge, jeg synes det ligner en myretue
Et par æggeblommer, lidt druesukker og lidt kaffefløde skulle der til, før
Kira fik lidt kræfter igen, nu er hun ved at være sig selv igen .
Det blev ved de 9 killinger og 1 dødsfødt. heldigvis
Jeg får nu nok at se til, med 9 killinger og en kæmpe flytning om 3 uger,
hvor vi skal have bygget 5 båse i stalden til hankattene inden vi flytter
ind d. 1/10.
Lidt maling skal der vel også til her og der, men hvem havde troet at vi fik
3 uger til at finde ny bolig i og til at skulle flytte i, samtidig med at
Kira leverede 9 killinger?? :-/
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : nitsen

Dato : 07-09-02 02:16

> [...]

fik
> 3 uger til at finde ny bolig i og til at skulle flytte i, samtidig med at

tillykke med den nye bolig - selvom det bliver lidt barsk at skulle pakke og
flytte indenfor 3 uger - og tillykke med de små mislinger - sikke et
farveorgie § - jeg vil gerne have en af hver *ssss* - øøøøøøh - nåååå
nej - måske jeg lige må styre mig hvis jeg skal bevare husfreden *grin* -
flot gået af Kira - nus hende fra mig og mislingerne med - og så vil jeg
lige lukke øjnene og forestille mig 9 killinger i fræsealderen der hærger
dit hjem *ggg*

Agnes sender lige en næsemøz til Hattrick - hun synz han er nuttet *sss*

Mvh

Anita og Agnes og Frode der lige nu er vagtkat i indkørslen.

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 03:33

Hej Anita, Agnes og Frode
Hvordan går det nu med Agnes?
Jeg har jo fuldt tråden om hende, og har virkelig følt med dig.
Der er ikke noget der er grimmere en at være total magtesløs overfor ens dyr
når sygdomme melder sig.
Håber virkelig at Agnes er i fuld firspring igen

<og så vil jeg
<lige lukke øjnene og forestille mig 9 killinger i fræsealderen der hærger
<dit hjem *ggg*

B: Ja for ikke at tale om juletræet med sin pynt, for jeg venter altså et
kuld mere i næste månede, dog af racen Norsk Skovkat, og så har jeg jo også
lille Hattrick
Jeg er sikker på det bliver en spændende jul
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : nitsen

Dato : 07-09-02 09:52

> [...]
dyr
> når sygdomme melder sig.
> Håber virkelig at Agnes er i fuld firspring igen

Det går gudskelov godt med Agnes - hun er i fuld fart - derfor mine natlige
tanker omkring NI af slagsen - pjuuuha - nu er det snart en uge siden hun
blev neutraliseret - og hun har sandelig forstået at udnytte situationen så
antallet af tillagte unoder pga. forkælelse er vokset *gggg* (lige nu
forsøger hun at stjæle min ostemad - ud af munden på mig - ppfffffpppfff ) -
det lader til vi slap med skrækken denne gang

> Jeg er sikker på det bliver en spændende jul

Ja - med alle de mislinger skal der nok blive "Rocking around the
Christmastree" *ggggg*

Nus hele banden fra mig.

Hyggehilsen fra

Anita og Agnes der lige har sikret sig resten af ostemaden ved at slikke på
den i et ubevogtet øjeblik *ssss* - og Frode der flader ud i en solstråle i
indkørslen.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 07-09-02 04:06

Hej Birgitte

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev:

> Jeg har lagt en enkelt billede ud på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk
> I er velkommen til at kigge, jeg synes det ligner en myretue

-Dejligt billede.

> Et par æggeblommer, lidt druesukker og lidt kaffefløde skulle der til, før
> Kira fik lidt kræfter igen, nu er hun ved at være sig selv igen .
> Det blev ved de 9 killinger og 1 dødsfødt. heldigvis

Kira ser da også ganske veltilpas ud
Tillykke med den veloverståede fødsel. Jeg holdt godt nok vejret, da dine
poster begyndte at dukke op, men hun klarede den jo

> [...]
fik
> 3 uger til at finde ny bolig i og til at skulle flytte i, samtidig med at

-Også tillykke med den nye bolig. *He he*, så bliver der vel plads til et
kattetræf om et par måneder, gør der ikk' ?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 09:25

Hej Katrine
Tak for dine søde ord
Der kom desværre en killing til her til morgen, dødfødt, dvs at Kira ialt
fik 11 killinger, det er altså vildt mange.
Jo på min nye gård er der også masser af plads, så det skulle da være mulig,
at holde et kattetræf eller 10 *SS*
Jeg vil godt holde i November månede, så har min NFO Mel C også født og
disse killinger er nogle uger gamle, så trænger jeg vist også til nogle
kæleløftekrammenusse medhjælper.
Jeg selv har jo kun to hænder
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-09-02 12:00

> [...]
> Jeg vil godt holde i November månede, så har min NFO Mel C også født og
> disse killinger er nogle uger gamle, så trænger jeg vist også til nogle

Hej Birgitte

Mange 1000 tillykke til Kira og til jer.
Giv lige den stolte mor et nus fra mig*S*

Glæder mig da allerede til kattetræf
Men altså har du brug for en killingenusser inden længe - så sig da til
Jeg vil såååååååååå gerne hjælpe *G*

Og tillykke med det nye hjem *S*
Der sker mange ting lige nu hva

Mange knus fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 14:08

Hej Joan
Du kan tro jeg nok skal sige til...... Og denne gang ved kattetræf håber jeg
ikke der går noget galt.
Datoen må vi lige finde ud af, når vi er flyttet, men du må da meget gerne
komme og besøge mig og klappekælenusse på alle mine katte,- de vil elske dig
for det.

Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk
"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Glæder mig da allerede til kattetræf
> Men altså har du brug for en killingenusser inden længe - så sig da til

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-09-02 15:19

> Hej Joan
men du må da meget gerne
> komme og besøge mig og klappekælenusse på alle mine katte,- de vil elske
dig
> for det.

Årh altså - elsker det jo selv *S*
Bare sig til - så skal jeg være der som en mis ,o)

Hilsner
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 08-09-02 10:34

Hej Birgitte"

> Jeg vil godt holde i November månede, så har min NFO Mel C også født og
> disse killinger er nogle uger gamle, så trænger jeg vist også til nogle
> kæleløftekrammenusse medhjælper.
> Jeg selv har jo kun to hænder

Jubiiiiiiiii! Jeg glæder mig allerede Ikke mindst til at se Anastacia
igen. Hende så jeg i Hedensted og har aldrig glemt hende. Var lige inde at
kigge billeder, og hun er jo blevet stooor nu, men er stadig meget køn.

God arbejdslyst med de små

Mange hilsner
Katrine

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-09-02 08:15

ang. myretuen holder jeg med dig, men de er altså
nuser dejlige, og Kira er bare fantastisk, 9 babyer
i en potevending, stort tillykke, *GGG* jeg prøvede
lige at forestille mig dem omkring flyttetid, 3 uger gamle
alle vegne, sved på panden *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 07-09-02 09:44

> [...]
> Kira fik lidt kræfter igen, nu er hun ved at være sig selv igen .
> Det blev ved de 9 killinger og 1 dødsfødt. heldigvis

Tillykke til Kira og hendes madmor.
Jeg har vist Bambi billedet og fortalt hende, at det kan hun altså lige
understå sig i!!
Held & lykke med dem.

Mvh. Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 12:04

Fortæl du blot Bambi at hun selv får lov til at passe sine børn, hvis hun
har i tankerne at føde så mange
Jeg glemte at fortælle det til Kira inden fødslen.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk
"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tillykke til Kira og hendes madmor.
> Jeg har vist Bambi billedet og fortalt hende, at det kan hun altså lige

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-09-02 08:04

Hej Birgitte!
Neiiiii....hvor ser de dejlige ud Sikke nogle farverige myrer *G* Og
Kira ser bare ud til at nyde det i fulde drag
Glæder mig til at se dem når vi kommer over til jer

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - KILLINGER TIL SALG

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 09:33

Hej Louise
Ja det er lidt skønt med et farverigt kuld, og især når der er 9 man skal
kunne kende forskel på.
Men det med farver kender du jo Thihi *GG*
Har du fundet ud af noget med sølvet?
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-09-02 10:24

Hej Birgitte!
Jo, jeg er ret sikker på, at Anakin er med sølv. Amy tror jeg ikke er,
og Amatyst er jeg stadig meget usikker på. Han er ret lys i det røde
uden jeg tror det er creme, men jeg synes ikke jeg kan se noget sølv,
men det kan være det kommer mere frem når han bliver lidt ældre.

Jeg har ellers lidt travlt. Der har været gang i hele banden hele
formiddagen, så jeg har ikke lavet andet end at lege med killinger, og
jeg har egentlig lidt travlt, da der kommer killingekøbere og skal se på
Amy og Atomic i eftermiddag. Alisons nye ejere kommer også og ser til
hende, og Pernille kommer imorgen (og hvad gør Jakob så....han tar
ud og spiller golf selvfølgelig *G*) Nu sover de heldigvis, så nu har
jeg lige lidt ro til at lave det jeg skal. HLÆÆÆLP.....tænk hvis der
havde været NI!!!!!! *G*

Er Kira selv ud af et stort kuld?

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 09:30

1. kl. 16.20 rødtabby
2. + 1 kl. 16.35 tvillinger dog kun den ene levende. blå makreltabby
7/9 kl. 07.15 kom der en dødfødt
altså ialt 11 killinger

Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Denise

Dato : 07-09-02 11:30

Hej Birgitte
Tillykke med alle de dejlige missebørn, brug nu din tid fornuftigt
Hilsen Denise

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 11:58

Jeg ved nu nok hvad min tid skal gå med de næste par uger
Jeg er idag lige så trært som Kira.
Kira tager det utrolig pænt, kan dog ikke følge med i vask af de små, så jeg
hjælper lidt til.
I snit har de alle taget ca. 8 g på, og der er kun gået 3/4 døgn, det er
ganske pænt, når der er så mange.
jeg giver lidt tilskud dog kun 1-1/2 ml KMR mælk pr killing pr 3-4 time.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Majer

Dato : 07-09-02 12:39

> Jeg er idag lige så trært som Kira.
> Kira tager det utrolig pænt, kan dog ikke følge med i vask af de små, så
jeg
> hjælper lidt til.

Hmm... Er det ikke irriterende med alt det hår i munden, birgitte?!?!
(Sorry, kunne ikke lade være! )

God arbejdslyst!! og Tillykke med dem alle.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Birgitte

Dato : 07-09-02 14:05

Ihh Majer
Jeg elsker din humor *SS*
Det gav mig et kæmpe smil på læberne.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (Sorry, kunne ikke lade være! )
>
> God arbejdslyst!! og Tillykke med dem alle.

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-02 15:57

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

en mindre masse snippet væk, så jeg kunne blive i tråden..

Tillykke med de små nye..
Har bare en "smule" ondt af jer, husker selv at sidde med 5 stk og det
var ligesom nok...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lars Dahl

Dato : 07-09-02 22:18

Majer <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev i

> jeg
>
> Hmm... Er det ikke irriterende med alt det hår i munden, birgitte?!?!

*LÅÅÅÅÅL*
Sådan noget må du sgu ikke sige, Majer. Mine briller dugger.....

Lars

Fra : Christina K

Dato : 07-09-02 22:43

Hej Birgitte

Multi mange gange tillykke med alle de killinger. Ihh hvor spændende med
alle de farver! Puhaa, jeg er meget misundelig, er lidt træt af at
Carsten har brugt alle vores penge til et hus *GG* El Toro er bare den
sejeste*ss* Jeg glæder mig ihvertifald til at se billeder af de små.

Hils dem alle!

Christina
--
www.purpletribes.dk

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d78d0b4$0$128$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Inger Kaya

Dato : 08-09-02 09:12

Hej Birgitte

Endnu engang hjertelig tillykke med de små. Glæder mig til at se flere
billeder (som jeg håber du når at tage af dem trods flytning)
Thortía har lige *SUK* hængt øverst oppe i tørresnoren og leget med de
bøjler som lige hængte der.... aner ikk hvordan hun er kommet derop.
Hun er godt nok en krudtugle - og så tænker jeg på at du har 9 af
slagsen som vil tumle rundt inden længe. Og flere på vej... Det er
godt nok lidt af en mundfuld. Held og lykke til.

/ Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-09-02 18:20

Hej Birgitte

Jeg er såmænd bare nysgerrig *s* - går det stadigvæk godt med alle de

mange små ??

Hilsen Trine & co.

Fra : Birgitte

Dato : 11-09-02 01:56

Hej Trine
Der er faldet en fra i går nat, men nu er der 8 tilbage ud af de 11 og jeg
kan se på Kira, at hun er mere rolig nu.
Jeg tror på det bedste, og hjælper kun til med lidt mælk 2 gange daglig, og
en lille blød klud bagi. For når alle vågner på samme tid er Kira på
overarbejde, og kan slet ikke følge med
Alle tager godt på 15g i snit pr døgn det er da fint med så mange ikk'?
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---