Killingen er løbet væk
Fra : Lovend

Dato : 06-09-02 15:27

Hej med jer.

Jeg arb i et bo og naboskab for 6 uger siden fik vi en 3 måneder gammel
killing. I den første tid ca 4 uger lukkede vi hende ikke ud for at hun lige
kunne vænde sig til stedet, men her de sidste 2 uger har hun rendt rundt ude
i haven men har ikke våget sig længre end til hegnet dvs. indtil igår kl8.00
og siden da her vi ikke set hende mit spørsmål er så er det normalt at en
kat bliver væk så længe lige pludselig?

Venlig hilsen Mads

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-09-02 15:36

Lovend <lovend@ofir.dk> wrote:
> [...]
> hegnet dvs. indtil igår kl8.00 og siden da her vi ikke set hende mit
> spørsmål er så er det normalt at en kat bliver væk så længe lige

jeg kavde engang en killing der lavede samme nummer.... hun blev væk i en
hel weekend ( forsvandt fredag formiddag og var væk hele weekenden)...
jeg hængte sedler op i nabolaget søndag og mandag formiddag blev jeg ringet
op af en pige hvis have lå 3 grunde fra min... killingen havde stået
hundesulten på hendes dørtrin fredag aften og hun havde taget den til
sig.....
jeg fik hende hjem igen og siden var der ingen problemer (bortset fra at min
hankat blev sur og gik hjemmefra dagen efter*s* men det er urelevant)

mit råd... stil lidt mad og vand ud til den, og smut en tur rundt i
nabolaget og ring dørklokker, spørg eventuelt om du må tage et kik omme i
haven bare for en sikkerheds skyld....
husk også de huse der umiddelbart virker som langt væk, men i
fugleflugtslinie ikke er det....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Lovend

Dato : 06-09-02 18:48

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> haven bare for en sikkerheds skyld....
> husk også de huse der umiddelbart virker som langt væk, men i

Hej Sabina

Mange tak for svaret det beroligede beboerne her i huset meget og vi har
tænkt os at følge dine gode råd.
Endnu en gang tak for det.

Venlig hilsen Mads