Geddefiskeri på Sjælland?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 06-09-02 10:48

Som gammel Silkeborgenser, savner jeg at fange gedder. Hvor er det muligt på
sjælland?

/Stig

Fra : Michael Edvardsen

Dato : 06-09-02 15:49

Hej Stig
Jeg bor i Næstved ved Susåen's udløb og ca. 20km op ad åen ligge Tystrup/
Bavelse søerne, det er sikkert det rette sted for en Silkeborgenser.

mvh/Michael

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 06-09-02 17:56

Kimmerslev sø ved Borup indeholder (eller gjorde for 15 år siden, og gør det
sikkert stadigvæk) en god bestand af gedder. Svogerslev og Kattinge søer ved
Roskilde, skulle også indeholde god fisk.. og der er sandart, hvis ikke i
den ene så i den anden.. eller begge?

Jeg kan desværre ikke hjælpe med dagskort info på nogle af dem. Det er
muligt at du skal være medlem af en forening for at få adgang til nogle af
dem?

Desuden ligger der mange små moser rundt omkring, men det er som oftest
noget med at snakke med grundejer for at få lov til at fiske.

K.

Fra : Stig Mogensen

Dato : 08-09-02 16:17

Jeg takker begge for svarene, og arbejder videre med sagen, indtil
temperaturen er dernede hvor gedden vil bide

Mvh

Stig

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-02 22:46

Hej Stig,
Der er gedder overalt på Sjælland. Bare sørg for at du har lov til at fiske
hvor du gør det.
Hilsen
Thomas