HJÆÆÆLP ikke valid dwg-fil
Fra : Lene Sørensen

Dato : 06-09-02 07:40

Hej gruppe
Nu skal jeg virkelig have hjælp
Jeg har igår aftes arbejdet på en AutoCad 2000 fil uden problemer.
Så her til morgen skulle jeg åbne den og får af vide at den ikke er valid.
OK. Jeg har prøvet at recover den og jeg har prøvet at rename den. Men intet
hjælper.
Det er en fil på 12 Mb med 3D-emner.

Alle råd er velkomne
Filen skal bruges til et møde på mandag

--
mvh Lene

Fra : Lene Sørensen

Dato : 06-09-02 08:08

Jeg har lige omdøbt en *.sv$ fil og åbnet tegningen.
OK jeg har da tabt 3-4 timer, men så ved jeg jo hvad jeg skal få weekenden
til at gå med

Lene

Fra : meiland

Dato : 06-09-02 09:26

Hej Lene !

Surt. Har du prøvet at indsætte den defekte tegning som block i en ny
tegning.

Det har tidligere hjulpet mig med tegninger med "Fatal error" i ver. 14.
Rådet har jeg fået af en supporter hos AutoCAD´s danske distributør.

Held og lykke... ellers god arbejdslyst.

/Meiland

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Holm

Dato : 07-09-02 12:21