Nedlukning med Abit BD7II
Fra : JAE

Dato : 05-09-02 23:25

Hej alle

Jeg har et Abit BD7II og har lige installeret winxp. Jeg kan ikke lukke
computeren ned eller genstarte den. Der er ingen mulighed for at aktivere
ASPI (eller hvad det nu hedder) i strømstyring, som jeg kunne med mit Abit
BH6. Jeg har også prøvet at kigge i BIOS men fandt intet.

Kan i hjælpe mig?

Mvh. JAE

Fra : Leony

Dato : 06-09-02 07:12

"JAE" <jae@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ASPI (eller hvad det nu hedder) i strømstyring, som jeg kunne med mit Abit
> BH6. Jeg har også prøvet at kigge i BIOS men fandt intet.

Der er masser af hjælp at hente her:
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
for computere der ikke vil lukke ned med XP installeret.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Henrik

Dato : 06-09-02 14:43

Hej !
Hvis du har en logitech mus kan den have noget med nedlukningen af win xp at
gøre .
Hvis det er tilfældet at du har en logitech mus så gå ind på logitechs
hjemmeside og downloade den sidst nye driver til din mus der er win xp
kompetibel . Dette kunne løse dit problem .

Henrik