Katistik på hjemmesiden :-)
Fra : Jette

Dato : 05-09-02 22:55

Statistik må nødvendigvis blive til katistik i denne gruppe

Den spæde start på katistikken kan ses her:
http://makeashorterlink.com/?S451135B1

..... der kommer meget mere. F.eks. planlægger jeg at tilføje fordeling
på oprindelse, fordeling på landsdele mv.

Racer der ikke er repræsenteret i profilerne er udeladt - synes ikke det
er nødvendigt at vise en masse 0'er

Iøvrigt har Ann Kynde Christensen foreslået at der tilføjes mulighed for
at angive kattens fødselsdag i profilerne... det giver jo også mulighed
for noget interessant alder-katistik - og ikke mindst et hip-hurra på
hjemmesiden når en mis har fødselsdag ... men mere om det senere.

Der er endnu ikke link til siden andre steder på hjemmesiden, det
kommer.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 06-09-02 07:16

"....og vi har kun racekatte her i gruppen" LOL! siger jeg bare.

Flot arbejde, Jette (ups, nu rygklapper jeg vist - jeg må hellere passe på!

--
mvh Line
http://www.nelja.dka

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-09-02 09:21

> Flot arbejde, Jette (ups, nu rygklapper jeg vist - jeg må hellere passe
på!

Ja styr dig lige lidt, det skulle jo nødigt blive en klappe-ryg-klub

Hilsen Nina

Fra : Jette

Dato : 06-09-02 09:07

> '....og vi har kun racekatte her i gruppen' LOL! siger jeg bare.
>
> Flot arbejde, Jette (ups, nu rygklapper jeg vist - jeg må hellere passe på!
>

> --
> mvh Line

Ja, jeg havde flere grunde til at lave katistikken.....og dét var én af
dem

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-09-02 20:02

Øhhh - jeg kan ikke se noget. ....får blot en "siden blev ikke
fundet". Måske er du igang med at ændre på den ??

Hilsen Trine & co.

Fra : Jette

Dato : 06-09-02 23:47

"Trine Piltoft" skrev:
> Øhhh - jeg kan ikke se noget. ....får blot en "siden blev ikke
> fundet". Måske er du igang med at ændre på den ??
>
> Hilsen Trine & co.

Ja, jeg er i fuld sving med at lave mere statistik ... jeg
informerer herinde når den er tilgængelig igen..

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-09-02 00:26

In article <12cbla.q5h.ln@tatooine>, Jette <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk>
wrote:

> Ja, jeg er i fuld sving med at lave mere statistik ... jeg
> informerer herinde når den er tilgængelig igen..
>
> Mvh. Jette

Og nu vi er ved spørgsmålene
Jette, jeg kan ikke få lov at lave et album - og nu har jeg lige
fået et digicam! Hvis jeg klikker på "rediger" eller fra albumsiden
"upload billeder" - så dukker der en blank side op med et rødt kryds i
øverste v. hjørne - og ikke andet Kan album'et ikke lide Mac'er,
eller . Jeg bruger IE 5.2 til Mac Os X (nyeste version) og...
....hov! Har lige prøvet i en anden browser - OmniWeb 4.2. Og bortset
fra, at menuerne ser sære ud (sort baggrund ??) - kan jeg komme ind.
Yuhu - det må udnyttes snarest skal lige ha' formindsket et par
billeder lidt først Men stadig mystisk ikke?

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck

Fra : Jette

Dato : 07-09-02 07:19

"Ann Rudbeck" skrev:
> [...]
> Yuhu - det må udnyttes snarest skal lige ha' formindsket et par
> billeder lidt først Men stadig mystisk ikke?

Tillykke, tillykke med dit digicam... det er en rigtig rar ting

Må desværre tilstå at jeg ikke forstår du har de problemer. Albumsiderne
indeholder ikke nogen former for client-side programmering som f.eks.
JavaScript. Det hele foregår med PHP, og derfor er det eneste der kræves
af din browser, at den kan læse HTML.

Jeg kan selv komme ind på alle albumsider uden problemer, så umiddelbart
vil jeg men det må være noget hos dig der er galt...

Er der nogen af Jer andre der har problemer?

Mvh. Jette

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 07-09-02 07:34

Næh, jeg oploadede i går, helt uden problemer.

MMvh. Else - der må nøjes med at skrive med venstre hånd, for Emily vil
ligge i arm ::

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-09-02 23:39

In article <lg6cla.lck.ln@tatooine>, Jette <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk>
wrote:

> Tillykke, tillykke med dit digicam... det er en rigtig rar ting

Jah!!

> Jeg kan selv komme ind på alle albumsider uden problemer, så umiddelbart
> vil jeg men det må være noget hos dig der er galt...

Jeg kan sagtens se albumsiderne, det er _kun_ den side, hvor man skal
uploade, det er galt med.
Men da jeg kan komme ind med en alternativ browser, må det være IE 5.2
den er gal med. Men den virker bare problemløst alle andre steder -
tjah, det skulle lige være Lisbeths Cutiecats flashfilm - den kan jeg
heller ikke se
Men det er mig bekendt de eneste to eksempler. Jeg var bare nysgerrig
på ,om du havde en forklaring. Never mind

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 07-09-02 11:47

Hej Jette.

Jeg har lavet ged i min profil Mitzy findes to gange. Vil du ikke slette den
ene?

Hilsen
Heidi Bojsen

Fra : Jette

Dato : 07-09-02 15:52

> Jeg har lavet ged i min profil Mitzy findes to gange. Vil du ikke
slette den
> ene?

Det er hermed gjort

Mvh. Jette