Sonofon: FWA er det "kørene" ?
Fra : Palle Ravn

Dato : 05-09-02 20:01

Jeg har bestilt deres FWA internet, så nu vil jeg gerne vide hvornår
jeg kan regne med at få det.

1. Nogen som ved om de er startet med at sætte det op igen ? (noget
med at de "skulle" være startet de 1. i denne mdr.)

2. Hvor lang tid går der fra det er bestilt til de ringer (under
normale omstendigheder.)?

/Palle Ravn
King of the file sharing !
Har lige bestilt 120GB HD i HD skuffe, til alle de film jeg skal til
at downloade/oploade

Fra : Olsen

Dato : 05-09-02 21:01

"Palle Ravn" <real@sleepy.dk> skrev i en meddelelse

> King of the file sharing !
> Har lige bestilt 120GB HD i HD skuffe, til alle de film jeg skal til
> at downloade/oploade

Hvor finder du disse lovlige film ?

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-09-02 11:44

> Hvor finder du disse lovlige film ?

Han har nok fået listen af tdc's PR af deling.....

--
Regards, Peter Larsen

Fra : Morten Birkelund

Dato : 11-09-02 12:05

Olsen wrote:

> "Palle Ravn" <real@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvor finder du disse lovlige film ?

Der ligger massere på:
http://webdev.archive.org/movies/movies.php

--
Morten Birkelund, udtaler sig har for egen regning.