ADSL og dæmpning
Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-09-02 18:09

Hej

Jeg har fået følgende at vide efter at have forespurgt på om jeg kan få ASDL
her:
--------
Kunden har en db på 33,21 efter en omkobling. Kunden kan derefter
maksimalt få BB 256/1024 PSTN. ISDN er ikke muligt.
--------

Hvad mener de med 256/1024 ?? Er det ikke omvendt altså 1024/256 ?

/DM

Fra : Henning

Dato : 05-09-02 18:17

On Thu, 5 Sep 2002 19:08:35 +0200, "Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>--------
>
>Hvad mener de med 256/1024 ?? Er det ikke omvendt altså 1024/256 ?

TDC har altid byttet rundt på up/down-stream. Hvor alle andre ville
skrive 1024/256 skriver TDC det altså omvendt

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-09-02 18:52

On Thu, 05 Sep 2002 19:16:46 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>TDC har altid byttet rundt på up/down-stream. Hvor alle andre ville
>skrive 1024/256 skriver TDC det altså omvendt

Det er vel fordi de ser det fra den anden ende af ledningen end vi
gør

--
Jens

Normal hamsters are cute, but Giant Space Hamsters are cuter.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-09-02 21:47

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vel fordi de ser det fra den anden ende af ledningen end vi
> gør

Det er ikke helt ved siden af

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Simon Skals

Dato : 05-09-02 22:42

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:

> Det er ikke helt ved siden af

- men det er stadig åndssvagt at skabe begrebsforvirring på den
måde.

Inden for TDC's forskellige divisioner er Proaccess vist også det
eneste produkt, hvor båndbredderne angives i omvendt rækkefølge.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-09-02 22:50

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> - men det er stadig åndssvagt at skabe begrebsforvirring på den
> måde.

Jeg er ikke uenig, men det er jo sandsynligvis noget der er opstået
fordi den måde at skrive det på er den naturligste for nogen

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Simon Skals

Dato : 05-09-02 23:08

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> Jeg er ikke uenig, men det er jo sandsynligvis noget der er opstået
> fordi den måde at skrive det på er den naturligste for nogen

Men "nogen" burde måske have tjekket, hvilken terminologi den
øvrige verden anvender.

I sidste ende er det kun til skade for virksomheden selv, hvis
deres produktbetegnelser skaber forvirring hos kunderne.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>