cpu
Fra : Jesper Kyhn

Dato : 05-09-02 17:02

Er der et program på nettet hvor man kan teste om ens cpu kører
optimalt??????? måske kan programmet give oplysninger om MHz, etc.

På forhånd tak!!!!

Jesper

Fra : Devast8or

Dato : 05-09-02 17:05

Der findes vist en del af den slags programmer. SiSoft Sandra siger de
fleste er ret godt (jeg har kun brugt det en enkelt gang, men synes det så
ret udmærket ud). Jeg mener at du kan hente det på www.download.com

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Leony

Dato : 06-09-02 06:54

"Jesper Kyhn" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et program på nettet hvor man kan teste om ens cpu kører
> optimalt??????? måske kan programmet give oplysninger om MHz, etc.

Du kan prøve WcpuID:
http://hp.vector.co.jp/authors/VA002374/src/download.html
det giver oplysninger om MHz, cache osv.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-09-02 11:10

"Jesper Kyhn" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der et program på nettet hvor man kan teste om ens cpu kører
> optimalt??????? måske kan programmet give oplysninger om MHz, etc.

Til hvilket OS ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen