Udskrift af Kernel Configuration!
Fra : Kim L.T.

Dato : 20-02-01 23:22

Er det muligt at får Kernen til at spytte informationer ud, om hvad den
indeholder?

Med indeholder mener jeg den .config fil den oprindeligt blev kompileret i
henhold til! Jeg er klar over at jeg kan se de elementer der er kompileret som
moduler, men hvad med dem der er kompileret dirkete ind i kernen?

På forhånd tak!

/Kim T.

Fra : Peter Makholm

Dato : 21-02-01 08:41

klt@forum.dk (Kim L.T.) writes:

> Er det muligt at får Kernen til at spytte informationer ud, om hvad den
> indeholder?

Nej, ikke hvis du taler om Linuxkernen.

--
Peter

Fra : Torben Simonsen

Dato : 21-02-01 09:10

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> Nej, ikke hvis du taler om Linuxkernen.

Nogen informationer kan man vel godt få. "cat /proc/ksyms". Det kræver
så lidt fortolkning derefter at omsætte dette til noget fornuftigt.

--
-- Torben.

Fra : Kim L. T.

Dato : 21-02-01 10:49

Ups sorry!

Jeps, det var Linux kernen i dette tilfælde!

/Kim T.