Hvor blev........ (mest til redaktionen)
Fra : Peter Mulbjerg

Dato : 05-09-02 11:06

Jeg syntes der var en tråd vedr. interviewet med Henrik Mortensen af Finn Nielsen - den 1/9, men nu kan jeg ikke finde den igen - hvor blev den af ?

vh
Peter

Fra : Peter Mulbjerg

Dato : 05-09-02 11:24

... nå så var den der igen - underligt ??

Fra : D-Fly

Dato : 09-09-02 15:22

Peter Mulbjerg <prmulbjerg@yahoo.dk> wrote in

> .. nå så var den der igen - underligt ??

skriv til scandicangler hvis du har problemer med dem , det kan vi næppe
hjælpe dig med

POSTED med min egen news reader

--
MvH

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen