Redhat 7.3 + samba
Fra : Karsten Aarhus

Dato : 05-09-02 12:29

Hejsa NG,

Jeg er igang med at sætte en lille server op som skal stå og kører samba,
den skal bruges til at have nogle image filer af vores pc'er liggende. Mit
samba virker fint og programmet jeg bruger er driveImage 2002, hvor den
automatisk får en ip adr. fra min dhcp server.

Jeg er kommet på et lille problem, når jeg er igang med driveimage 2002 og
ved at overfører filen til min sambaserver er det ligesom om at forbindelsen
forsvinder. De kører begge 100mbit halfduplex via. vores cisco switch.

Nogle som har en løsning ?

Jeg har også oplevet at når jeg sidder på min stationær w2k prof. og
overfører filer tager det meget langtid ?

MVH

Karsten Aarhus