Abit AT7 - Ingen billede
Fra : Kris77

Dato : 05-09-02 08:11

Jeg har lige instaleret mit nye Abit AT7 motherboard. Jeg bruger 256mb
pc2700 DDR ram og et Gforce 4 ti 4600.

Jeg får indet billede på min skærm?! Jeg har prøvet at fjerne ALT andet
end grafikkortet, men uden held?!
Jeg har prøvet at sættte en ændre PCI grafikkort i, men uden held?!

Nogen der har nogen gode bud?

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 05-09-02 09:08

"Kris77" <Kris77.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får indet billede på min skærm?! Jeg har prøvet at fjerne ALT andet
> end grafikkortet, men uden held?!
> Nogen der har nogen gode bud?

Kommer der nogle bip ved start af maskinen?
Kører blæserne rundt?
Starter harddisken?

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kris77

Dato : 05-09-02 09:41

Der kommer ingen bib, blæsere køre fint. HD'erne køre også.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rune Klausen

Dato : 05-09-02 17:57

"Kris77" <Kris77.news@kandu.dk> wrote in message
> Der kommer ingen bib, blæsere køre fint. HD'erne køre også.

Ingen bip som regl = ny cpu, da den gamle ikke længere lever :(

-Rune