Terratec Cinergy 600 TV
Fra : Henrik Bach

Dato : 04-09-02 22:19

Hej.

Jeg skrev et indlæg for nogle dage siden ang. Tv-kort, men har nu
kigget lidt på subj.

Jeg har dog ikke kunne finde èn (LÆS: ÈN) eneste forhandler af dette
kort.

Desværre, fordi det lige har de ting som jeg ønsker.

Er der nogen, som kan hjælpe her.

Har prøvet at skrive til Terratec - DK, men har ikke fået svar.

Mvh Henrik Bach

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-09-02 22:33

On Wed, 04 Sep 2002 23:19:15 +0200, Henrik Bach <heb@mailme.dk> wrote:

> [...]
>kigget lidt på subj.
>
>Jeg har dog ikke kunne finde èn (LÆS: ÈN) eneste forhandler af dette

Hvad med at spørge en af de mange forhandlere, som har Cinergy 400 til
salg? (find dem bl.a. på edbpriser.dk

Lars

Fra : Henrik Bach

Dato : 05-09-02 20:36

On Wed, 04 Sep 2002 23:33:14 +0200, lcj@wanadoo.dk wrote:
>Hvad med at spørge en af de mange forhandlere, som har Cinergy 400 til
>salg? (find dem bl.a. på edbpriser.dk
>
>Lars

Og efter at have forhørt mig hos Terratec DK kom svaret:
Det kommer først i DK butikker om ca. 2 uger!

Henrik