Bundled nero til andet fabrikat
Fra : leifnel

Dato : 04-09-02 22:18

Jeg har en CyberDrv CW038D CD-brænder, hvor der fulgte nero med.

Nu har jeg skiftet til XP (på en ny disk), og da jeg ville installere
nero igen, var disken defekt.

Jeg lånte så en nero fra en ven, men den var bundled med et liteon-drev,
og vil ikke køre på mit CyberDrv.

Kan man patche nero til at ville køre på dette drev?

Jeg har downloaded den nyeste nero, men alligevel vil den ikke køre.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Kristoffer Niel~

Dato : 05-09-02 08:17

On Wed, 04 Sep 2002 21:17:31 GMT, "leifnel" <leifnel.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kan man patche nero til at ville køre på dette drev?
>
>Jeg har downloaded den nyeste nero, men alligevel vil den ikke køre.

Var din oprindelige Nero begrænset til ét fabrikat? Hvis ikke, skal du
downloade samme hoved-version (4 eller 5) og bruge serienummeret fra
din oprindelige CD. Hvis din oprindelige version var begrænset, kan
jeg ikke hjælpe dig - men der er mange key generatorer til Nero på
nettet. Min egen Nero er legal, så jeg vil ikke udlevere nummeret.

/Kristoffer

Fra : Leony

Dato : 05-09-02 08:58

"leifnel" <leifnel.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg skiftet til XP (på en ny disk), og da jeg ville installere
> nero igen, var disken defekt.

Hvordan defekt? Har du lavet en kæmpe ridse i den eller kom der en
fejlmelding?
Hvis du bruger XP skal du installere Nero version 5.5.5.1 eller senere.

> Kan man patche nero til at ville køre på dette drev?

Næppe.

> Jeg har downloaded den nyeste nero, men alligevel vil den ikke køre.

Får du en fejlmelding? Hvilken?

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/