Dogo argentino
Fra : B. Byskov

Dato : 04-09-02 20:59

Jeg søger kontakt med andre Dogo ejere til udveksling af erfaringer osv.
mvh. Brian Byskov
bysse@get2net.dk
__________________________________________________________________ brian
byskov ICQ#: 13956796 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Søren Houlberg

Dato : 05-09-02 20:54

Kære Brian!

Ikke fordi der lige umiddelbart er nogen udstilling op over i kalenderen -
så villle jeg, hvis jeg var dig søge kontakt med opdrættere/ejere af dogoen
på en udstilling - alternativt er at blive meldt ind i specialklubben - du
kan nok finde den på DKK´s hjemmeside - som jeg desværre ikke kan i hovedet

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Stine Frandsen

Dato : 05-09-02 22:19