ISP med JMail nq() aktiveret?
Fra : walkabout

Dato : 04-09-02 18:06

Nu har jeg fulgt diskussionen i
http://www.kandu.dk/dk/news/207697/groupid/30801 om at bruge
nq()-funktionen i JMail. Jeg har forsøgt at finde et ISP, der tilbyder
dette, men uden held, så nu håber jeg nogen her kan henvise til nogen.

På forhånd tak...

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-09-02 18:43

"walkabout" <walkabout.news@kandu.dk> escribió en el mensaje
> [...]
> nq()-funktionen i JMail. Jeg har forsøgt at finde et ISP, der tilbyder
> dette, men uden held, så nu håber jeg nogen her kan henvise til nogen.

Jeg vil tro www.buydomains.dk, www.webhosting.dk gør det. Spørg eventuelt i
dk.edb.internet.udbydere.webhotel, hvor du sikkert straks vil få svar.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-09-02 18:57

walkabout wrote in news:yXqd9.52052$ww6.3833672@news010.worldonline.dk:

> Nu har jeg fulgt diskussionen i
> http://www.kandu.dk/dk/news/207697/groupid/30801

[snip]

Du er klar over, at diskussionen på kandu.dk egentlig finder sted på usenet
.... og ikke kun på deres website, ikke ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk