Dyrehavsbakken, vand i faldgruben ?
Fra : Kristensen

Dato : 04-09-02 09:01

Er der nogen som kan svare mig om der har været vand i faldgruben på
Dyrehavsbakken. Faldgruben er den med manden der ligger på en planke,
han skydes ned med en bold hvis man ellers kan udløsnings mekanismen.

Kun et svar med bevisførelse kan godkendes

Hilsen

Søren Vægt

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-09-02 21:08

Kristensen wrote:

> Er der nogen som kan svare mig om der har været vand i faldgruben på
> Dyrehavsbakken. Faldgruben er den med manden der ligger på en planke,
> han skydes ned med en bold hvis man ellers kan udløsnings mekanismen.

Jeg kan huske at det sprøjtede

> Kun et svar med bevisførelse kan godkendes

Sprøjtet er tøret væk, så nej

Fra : BØRGE ASKHOLM

Dato : 10-09-02 11:13

Va mæ å spørre manden selv - subsidiært teltholderforeningen på
Dyrehavsbakken. Der må da for pokker være én der kan svare der......

venligst

Børge

hjemmeside:
www.angelfire.com/ak/askholm

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 10-09-02 10:41

Prøv her

Dyrehavsbakkens Teltholderforening 1885
Dyrehavevej 62
2930 Klampenborg

Formand: Carsten Dahl
Tlf.: 3990 0093
carsten@dahl-dk.com

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-09-02 19:07

Kristensen skrev:

> Er der nogen som kan svare mig om der har været vand i faldgruben på
> Dyrehavsbakken. Faldgruben er den med manden der ligger på en planke,
> han skydes ned med en bold hvis man ellers kan udløsnings mekanismen.

Jeg husker tydeligt min morbror (født 1912) ofte fortalte om de gange han
skød manden ned i vandet så det sprøjtede. Måske var det i 40'erne.

> Kun et svar med bevisførelse kan godkendes

Nåh, så må du hellere droppe det - so to speak ...

--
Hilsen: Jørgen / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)