medlemskartotek
Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-09-02 07:05

Hejsa allesammen,

Jeg har brug for Jeres hjælp!

Vi er en lille forening - der nok skal blive større - der har brug for at
have et medlemskartotek. Det skal primært bruges til at holde styr på
medlemmerne (ja hvad ellers!) ... det vil sige, at vi skal kunne trække
oplysninger ud som for eksempel:

Hvilke medlemmer har vi i Århus og omegn? Hvem er der i Sønderborg? Hvor
mange læger er medlemmer? Har vi en hjemmesidedesigner blandt medlemmerne?

Endvidere vi også gerne kunne sende mail til alle medlemmerne, så den skal
også kunne lave en mailliste - også efter bestemte kriterier.

Vi ville også glade for at kunne se hvem der har betalt medlemskontingent

Og så spørger jeg; Hvad gør vi?
Vi har ingen penge, så vi skal ikke ud og købe os et dyrt program ...

mvh

ras

Fra : Gevaldi

Dato : 04-09-02 11:24

rasmus carlsen skrev:
> [...]
> medlemskontingent ...
>
> Og så spørger jeg; Hvad gør vi?
> Vi har ingen penge, så vi skal ikke ud og købe os et dyrt program ...

Gratis:)
http://www.bean.dk/sanxware/_stxbase.htm

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-09-02 13:40

> Gratis:)
> http://www.bean.dk/sanxware/_stxbase.htm
tak - jeg kigger på det.

ras

Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-09-02 13:45

> tak - jeg kigger på det.

hvis jeg altså kan få det til at virke. Jeg får en masse uforståelige
fejlmeddelser!

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-09-02 13:56

rasmus carlsen skrev:

> [...]
> til at holde styr på medlemmerne (ja hvad ellers!)

> Og så spørger jeg; Hvad gør vi?
> Vi har ingen penge, så vi skal ikke ud og købe os et dyrt

Hvis I har Access kan det fint laves der. I kan selv forsøge jer -
kig på eksempeldatabasen Northwind og køb et hæfte om databaser. I
kan også få en udvikler til at lave et enkelt system til jer - det
behøver ikke at koste en bondegård.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-09-02 14:04

> [...]
> kig på eksempeldatabasen Northwind og køb et hæfte om databaser. I
> kan også få en udvikler til at lave et enkelt system til jer - det

- ok, mange tak ...

ras