Download i IE kan ikke gestartes
Fra : Edmund

Dato : 04-09-02 05:46

Hvornår kan man fortsætte en afbrudt download i IE 6.
Nogle gange kan man, andre gange ikke.
Kan det være fordi at man har afsat for lidt plads til sine Temporary
Internet Files.

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 06:55

On Wed, 4 Sep 2002 06:46:01 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>Hvornår kan man fortsætte en afbrudt download i IE 6.
>Nogle gange kan man, andre gange ikke.
>Kan det være fordi at man har afsat for lidt plads til sine Temporary
>Internet Files.

Jeps.

Men hvad med at bruge et download manager program
som f.eks. Download Accelerator ? Så slipper du helt
for det problem i fremtiden.

Fra : Edmund

Dato : 04-09-02 07:49

Madsen skrev:

> Men hvad med at bruge et download manager program
> som f.eks. Download Accelerator ? Så slipper du helt
> for det problem i fremtiden.

Det var også det jeg foreslog Salmack inde i windows gruppen, jeg ville
bare lige undersøge om der var en der kunne se den røde tråd i
problemet.

Er der ikke spyware i de der gratis download programmer
--
Mvh Edmund

Fra : Leony

Dato : 04-09-02 09:04

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke spyware i de der gratis download programmer

Sandsynligvis.
Du kan tjekke det med Ad-Aware. Der findes også en del lister over software
der indeholder spyware.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/