SCSI adapter. 68pins til ekstern 50pins
Fra : Tom.

Dato : 04-09-02 03:15

Taber man fart på overførslen fra en SCSI160 kontroller når man går fra de
68pins kabler og over til de eksterne 50pins kabler?

Tom Johansen.
København SV.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-02 07:07

"Tom." <last2cu@pc.dk> wrote in message
> Taber man fart på overførslen fra en SCSI160 kontroller når man går fra de
> 68pins kabler og over til de eksterne 50pins kabler?

Ja.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Tom.

Dato : 04-09-02 14:17

Ok, men hvis jeg så køber en kontroller med 68pins ekstern stik, så går der
vel ikke noget tabt? Jeg har et Cd-rom tower som jeg skal have nogle SCSI160
diske i, men hvis de ikke kan køre de 160mb fra et tower, så gider jeg ikke
bruge penge på det .

Tom Johansen.
København SV.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-02 14:55

> [...]
SCSI160
> diske i, men hvis de ikke kan køre de 160mb fra et tower, så gider jeg

Hvis du har en Wide-forbindelse (68-pol) _hele_ vejen, så burde det virke.

Kig lige på http://www.usenet.dk/netikket/citatteknik.html

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Skriv _under_ det I svarer på. Spørgsmål først, svar bagefter.
Det er jo ikke Jeopardy.