Min Toshiba Satellite er død
Fra : Torben Laursen

Dato : 03-09-02 21:52

Jeg skulle sætte mere Ram i min maskine, men fik ikke sat ram-klodsen
rigtigt i, så maskinen ville ikke starte rigtigt op.
Jeg fik sat ram-klodsen rigtigt i, men jeg kan stadigvæk ikke starte
op.
Jeg har prøvet med en ram-klods fra en anden maskine men det hjalp
ikke.
Maskinen fryser kort tid efter jeg har tændt for den.
Den kommer frem med mulighedden for at trykke F12 for opstarts-menuen,
derefter fryser den.
Hvis jeg så slukker og tænder med det samme kommer den ikke engang
frem med mulighedden for at trykke F12.
Hvis jeg så tager batteriet ud et lille stykke tid, får jeg igen
mulighed for at trykke F12.
Jeg kan godt komme ind i BIOS, men her fryser den også efter ganske
kort tid.
I BIOS står der den rigtige mængde hukommelse så jeg tror ikke at
ram-blokken fejler noget.
Jeg kan heller ikke starte op fra diskette, der fryser den også efter
kort tid.

Er der noger der har nogle gode idéer så vil jeg blive meget glad.

Mvh.
Torben