ny køler
Fra : Cacba

Dato : 03-09-02 16:19

Har lige sat en Thermaltake Silence Viking i

Den er stille god.. næsten som den gamle (ukendt)

Men efter jeg har sat den i slukker skærmen i et ½ sec efter at jeg har
tastet kode ind (win 2k) ??

Cacba Out..

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 04-09-02 03:12

> Har lige sat en Thermaltake Silence Viking i
>
> Men efter jeg har sat den i slukker skærmen i et ½ sec efter at jeg har
> tastet kode ind (win 2k) ??

Kan det være at bios lukker ned fordi at CPU køleren kører for langsomt ? Da
jeg satte min i, måtte jeg ha den gamle på igen, og slå overvågning fra i
BIOS for at den ville køre med silent viking, da den kører med ret lavt
omdrejningstal ( ~2300 rpm )

Ellers har du kigget at køleren sidder ordenligt, og der er ordentlig
kontakt med cpu ?

Andreas Jeppesen

Fra : Cacba

Dato : 04-09-02 06:08

> BIOS for at den ville køre med silent viking, da den kører med ret lavt
> omdrejningstal ( ~2300 rpm )

vil gætte paa det er problemet

> Ellers har du kigget at køleren sidder ordenligt, og der er ordentlig
> kontakt med cpu ?

Ja.. vil jeg da gætte paa... kan tydeligt de at min CPU temp er lavere med
den nye.. og ellers sidder den fint hvad jeg kan se

Cacba Out