Marie Krøyer - min lille nye missepige :-)
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 03-09-02 15:26

Så skal I da se min lille nye NFO pige
Hun var med på udstillingen i lørdags i Ribe - Der var (vidst) 7 i klassen
og det lykkedes hende at blive ex1, Biv og nom, så jeg var jo rigtig glad da
jeg blev ringet op og fik af vide hvordan det var gået
Var selv kommet hjem fredag nat fra Paris

Vi fik hende hjem søndag og hun er bare den dejligste

Spind og pludren fra Marie

-----
Gillian's Norske Skovkatte
Killinger til salg
Home: www.dk-gillian.dk
mail: mette@dk-gillian.dk

Fra : Majer

Dato : 03-09-02 19:58

"Mette B. Rahm" <robogirl@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Så skal I da se min lille nye NFO pige
> Hun var med på udstillingen i lørdags i Ribe - Der var (vidst) 7 i klassen
> og det lykkedes hende at blive ex1, Biv og nom, >

Hej Mette!

Tillykke med dit nye vidunder. Hun er jo farlig fin... Og flot gået på
udstillingen.

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 04-09-02 08:13

> Hej Mette!
>
> Tillykke med dit nye vidunder. Hun er jo farlig fin... Og flot gået på
> udstillingen.

Hej og tak Jeg er også bare SÅ glad for at hun klarede det så fint

Knus Mette

Fra : Trine A.

Dato : 04-09-02 06:55

Hej Mette

Stort tillykke med hende herfra...hvor ER hun dog smuk...sikke nogle flotte
aftegninger

--
Hilsen
Trine

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 04-09-02 08:17

> Hej Mette
>
> Stort tillykke med hende herfra...hvor ER hun dog smuk...sikke nogle
flotte
> aftegninger

Jaaaaaa -endelig fik jeg mig en klassisk tabby pige Og det bedste er at
der er 25% chance for at hun er homozygot for agouti (sagde jeg det korrekt?
) - det vil sige at hun kun kan lave striber.......

Men hold op hvor er hun altså fræk, hun snakker heeeeele tiden og syntes det
er enormt sjovt at kradse i min stol, og hun ved faktisk godt det er
forbudt - for nu er hun tilmed begyndt at kigge på mig mens hun hvæser
klør...... *hihi*

Og så er hun en rigtig fars mis, Sofie kan jo ikke fordrage Jesper, men
hende her er bare SÅ glad for ham, og jeg kan se hvor meget han nyder det,
det er vildt skønt

Puha, jeg kan jo slet ikke stoppe med at skrive....

Spindebrum fra Marie

- Mette

Fra : Kate

Dato : 04-09-02 21:33

Hej Mette,

Kan kan jo godt forstå du er glad for Marie, hun lyder ligeså fræk som
en killing skal være

> Puha, jeg kan jo slet ikke stoppe med at skrive....

Kender fornemmelsen. Jeg kunne også skrive om Mowgli ca. hvert 10.
minut, men synes jeg hellere må beherske mig lidt

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer