Spørgsmål : Om det lydkort er god eller ?
Fra : -=temka=-

Dato : 03-09-02 15:47

Hej alle .

Lydkort mærke : Creative Labs SoundBlaster PCI 128 Bulk
Jeg spørger om lydkort er god eller hvad ?..
Har du haft denne typer lydkort . hvad synes du om det ?
har haft problem med lydkort , når man spiller ?..

Mvh. Temka , Taastrup
temka@tdc-broadband.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-09-02 15:55

"-=temka=-" <temka@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> Lydkort mærke : Creative Labs SoundBlaster PCI 128 Bulk
> Jeg spørger om lydkort er god eller hvad ?..
Du får meget lydkort får de få penge du betaler for det.

> Har du haft denne typer lydkort . hvad synes du om det ?
> har haft problem med lydkort , når man spiller ?..
Havde aldrig problemer med det, det er ganske stabilt.
Godt køb hvis man ikke har brug for ting som eax, surround osv.

/Sune

Fra : -=temka=-

Dato : 03-09-02 18:51

Tak , derfor jeg fik problem med lyde , når jeg er i spillet med surround
!..

Betyder at bedst jeg køber andre lydkort , som kan klare med surround ?

Mvh. Temka , Taastrup
temka@tdc-broadband.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-09-02 21:50

> Tak , derfor jeg fik problem med lyde , når jeg er i spillet med surround
Det kunne meget vel være derfor :)
> !..
>
> Betyder at bedst jeg køber andre lydkort , som kan klare med surround ?
Jeg erstattede mit sb128 med et SB Live! 1024 som har Eax og surround, det
kan vist købes for rimelige penge, fandt mit brugt i en markeds gruppe til
200,- for et års tid siden.

Lyden i spil er blevet bedre, rumklang osv giver en klart bedre oplevelse,
og jeg bruger endda kun 2 højtalere.
/Sune