In a box ??
Fra : Michael Bach

Dato : 03-09-02 15:34

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-02 15:40

Fra : fretur

Dato : 04-09-02 14:55

> "Michael Bach" <jasguda@hotmail.com> wrote in message
> news:3d74c847$0$87316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Kort spørgsmål.
>
> kort svar
>
> > Hvad betyder det når man mange steder på www.edbpriser kalder f.eks en
> > processer "in a box"
> medfølgende køler.. og 3 års garanti..
>
> Køleren kan afmonteres

Hmmm, mener du ikke at køleren ikke nødvendigtvis skal monteres.
Hvis det er Amd In a box så er køleren jo ikke monteret i forvejen, den
følger bare med.
Kender ikke noget til Intel.
For at ovenstående ikke skal misforstås: der skal monteres køler på cpu

Søren.

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-09-02 15:41

Michael Bach wrote in <3d74c847$0$87316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Hvad betyder det når man mange steder på www.edbpriser kalder f.eks en
> processer "in a box"

Det betyder at der følger køler med.

Og så er der vist noget med garanti osv. der bliver nemmere, fordi
CPU-producenten ikke kan brokke sig over at du har brugt en dårlig køler,
hvis du altså bruger den, der følger med.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Michael Bach

Dato : 03-09-02 16:30

> Det betyder at der følger køler med.
>----------Cut----------------
> Mvh.
>
> Niels Andersen
> (la nels. anersyn.)
-------------------------

Tak for det præcise svar,begge to

Mich.

Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 03-09-02 19:41

Men køb aldrig IN-A-BOX!
De kølere der følger med larmer af H.T.

Brug hellere prisforskellen på at købe en ordentlig støjsvag køler...
Bare et godt råd

Mvh Janus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-02 20:01

"Janus Nielsen [www.djjanus.dk]" <info@djjanus.dk> wrote in message
> Men køb aldrig IN-A-BOX!
> De kølere der følger med larmer af H.T.
>
> Brug hellere prisforskellen på at købe en ordentlig støjsvag køler...
> Bare et godt råd

Hehe, bare et godt råd.. Prøv at se på edbpriser.dk

Efter hvad jeg kan se, er box versionen billigere, end uden.... og P4
Northwood2, kan kun fås med box? Men der er jo 3 års garanti, med box... og
så hvem siger man så ikke kan afmontere den,, og montere noget andet

Fra : jones

Dato : 03-09-02 22:56

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3d7506e2$0$87279$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
box... og
> så hvem siger man så ikke kan afmontere den,, og montere noget andet

Jamen, dækker de 3 års garanti også, hvis man afmonterer den medfølgende
blæser?

MVH Jones

Fra : Thïngmand

Dato : 04-09-02 07:45

> Jamen, dækker de 3 års garanti også, hvis man afmonterer den medfølgende
> blæser?

Nej - jeg har dog ingen problemer med den blæser der følger med Northwood..
IMHO ligger den under normalen, hvad angår støj, men det er selvfølgelig
ikke nogen Noise control eller Silent Viking...