a7v333
Fra : H.O.T

Dato : 03-09-02 14:58

Hej, jeg har det problem, at når min pc skal starte, går den direkte ind i
biosen, uden at jeg har bedt om det.....Der kommer en melding om , at
"kassen" ikke er lukket......
Hvad i al h........ skal jeg stille op, for at få det fjernet......

Henrik

Fra : Anders Lund

Dato : 03-09-02 15:42

H.O.T wrote:
> [...]
> om , at "kassen" ikke er lukket......
> Hvad i al h........ skal jeg stille op, for at få det fjernet......

Det lyder som om at den brokker sig over at dit kabinet ikke er lukket. Det
plejer gerne at være en kontakt et eller andet sted i kabinettet som
registre dette.
Hvis der ikke er sådan en kontakt, så se om BIOS ikke har mulighed for at
slå det fra.

Kender desværre ikke A7V333.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : H.O.T

Dato : 03-09-02 16:23

> [...]
> registre dette.
> Hvis der ikke er sådan en kontakt, så se om BIOS ikke har mulighed for at

Hvor skulle sådan en knap sidde henne?????
Henrik

Fra : Anders Lund

Dato : 03-09-02 17:13

H.O.T wrote:

> Hvor skulle sådan en knap sidde henne?????
> Henrik

Kontakten skulle sidde et sted hvor kabinettet bliver åbnet. Men som Martin
skrive er der en jumper på bundkortet som kan slå det fra.

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 03-09-02 17:15

> Det
> >
> Hvor skulle sådan en knap sidde henne?????
> Henrik

Jumper nr. 22. Side 41 i manualen.

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : H.O.T

Dato : 03-09-02 17:31

"Flemming Holm Jensen" <flemse@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> at

> Jumper nr. 22. Side 41 i manualen.
>
> Venligst
> Flemming
> Aalborg
>
> 100000000000000000000 tak fra Henrik.......
det kalder jeg et klar svar.....

Fra : Martin

Dato : 03-09-02 17:00

> [...]
> registre dette.
> Hvis der ikke er sådan en kontakt, så se om BIOS ikke har mulighed for at

Lige præcis det der er problemet. Men det er ikke i BIOS det skal slåes
fra - der er tale om en jumper på bundkortet.

-Martin

Fra : H.O.T

Dato : 03-09-02 17:28

> [...]
>
> -Martin
>
> Øh, og hvor finder jeg den.......Kan ikke finde den i manuelen......

Henrik