Hjælp til Asus DMI Tool
Fra : Peter

Dato : 03-09-02 14:44

Hejsa

Håber i kan hjælpe mig, selvom det måske er lidt svært.

Jeg skal bruge et DMI tool til et Asus A7V266E board, så jeg kan indsætte en
DMI streng under manufacture.

På Asus's hjemmeside har jeg kun kunne finde "dmi.exe" og "dmicfg.exe" men
de er fra engang i 1999/2000 så de virker ikke med A7V266 bundkortet.

Håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig, evt med et dmi tool eller en
parameter som man kan sætte efter aflash.exe f.eks aflash.exe bios.file
/dmi:"Peter"

(Har prøvet at maile til deres support, men der kom aldrig noget svar)

På forhånd tak !

/Peter

Fra : Peter

Dato : 04-09-02 07:55

Har fundet en løsning på problemet, skulle bare igang med en hex editor og
redigerer lidt i BIOS filen, men det virker fint.
Vil dog være noget nemere hvis en havde et DMI Utils til Asus

/peter