Menu
Fra : René Jensen

Dato : 20-02-01 19:05

Hej Alle sammen
Jeg er studerende på en byggeteknisk skole og nu skal jeg bruge en menu som
skolen har lavet.

Meeeen. jeg kan bare ikke få den til at virker.
Menuen er lagt ind via ---> Tools -> Menu costomization -> Menu Groups -> og
derefter er den loadet .....
----> menu bar --> tilføgelse af div menuer.

derefter er jeg gået ind i menuen symboler, som er en fra skolen. jeg vælger
dress up --> og fx Insulating material og ok
derefter for jeg en meddelse om at den loader filen på skolens drev. altså
ikke mit lokale drev.

Spørsmålet lyder derfor: Hvordan får jeg den til at finde den på min
harddisk og ikke skolens?

René Jensen

Fra : Tia

Dato : 22-02-01 11:02

De øverste & den nederste linie i din *.MNS fil viser hvor den kompilerede
udgave af menuen befinder sig (eller forventes at være). Slet disse linier
med / foran og slet de tilsvarende *.MNR og *.MNC filer. Husk lige at lave
en Back up først. Start ACAD igen, ny menuload og alt skulle virke.

Fra : René Jensen

Dato : 22-02-01 15:01

TAK TIA!!! du har gjort det igen!!!
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre uden dig
Og for den sags skyld alle de andre hjælpsomme her i gruppen.

Glade hilsner
René
Tia <No@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5h6l6.33$08.1185123335@news.euroconnect.net...

Fra : Tia

Dato : 23-02-01 07:35

Mange tak - bliv du god til CAD, så er jeg tilfreds.

Fra : René Jensen

Dato : 27-02-01 15:14

Det hjælper på det.
jeg skal nok blive god engang