4.2.1 --> 4.2.2
Fra : Kemster

Dato : 03-09-02 09:29

Hejsa

Jeg har installeret PHP 4.2.2 (hentet fra http://www.php.net), men den
skriver KUN 4.2.1 når jeg trækker det ud med <?php phpinfo(); ?>
nogen som har haft samme problem ? og eventuelt har en løsning ?

MVH
Kemster

Fra : Finn Nielsen

Dato : 03-09-02 13:59

Kemster <kemster@cs-wuzz.com> writes:

> [...]
> skriver KUN 4.2.1 når jeg trækker det ud med <?php phpinfo(); ?>
> nogen som har haft samme problem ? og eventuelt har en løsning ?

Jonas Koch Bentzen har allerede givet dig svaret i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.

--
Finn Nielsen - http://www.zznyyd.dk/

"Creatures seemed to turn up in the world randomly, and certainly not
according to any pictures in a book." - The science of Discworld

Fra : Kemster

Dato : 03-09-02 14:22

Ja men det virker bare stadig ikke. ;(

MVH
Kemster

Fra : Finn Nielsen

Dato : 03-09-02 14:38

Kemster <kemster@cs-wuzz.com> writes:

> Ja men det virker bare stadig ikke. ;(

Så må du komme med nogle flere oplysninger. Hvilket OS kører du PHP
under? Hvordan var 4.1.2 installeret og hvordan har du installeret
4.2.2?

Fra : Kemster

Dato : 03-09-02 16:43

Det køre på en WinXP og jeg har downloaded 4.2.2 fra www.php.net
Derefeter har jeg bare fulgt anvisningerne fra deres site af...
såmen ikke de store ben i at installere php, og det virker sådan set
også godt nok, jeg kan bare ikke forstå at den skriver 4.2.1 når jeg
spørger med

<?php phpinfo(); ?>

MVH
Kemster

P.S. Hvis der er noget specielt du vil vide, så besvare jeg da hellere
end gerne.. he he

Fra : Finn Nielsen

Dato : 03-09-02 20:53

Kemster <kemster@cs-wuzz.com> writes:

> Det køre på en WinXP

Jeg har desværre ikke erfaring med at installere PHP under windows, så
der må jeg trække mig.

Fra : Kemster

Dato : 03-09-02 22:11

Bare iorden du....
takker for ALT den hjælp jeg kan få. (og ikke få)

MVH
Kemster

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-09-02 15:29

On Tue, 03 Sep 2002 10:29:18 +0200, Kemster <kemster@cs-wuzz.com> wrote:

> Jeg har installeret PHP 4.2.2 (hentet fra http://www.php.net), men den
> skriver KUN 4.2.1 når jeg trækker det ud med <?php phpinfo(); ?>
> nogen som har haft samme problem ? og eventuelt har en løsning ?

For lige at udelukke én mulighed:

Har du genstartet serveren efter installationen?

Fra : Kemster

Dato : 03-09-02 16:44

Ja da... mange gange, det er ikke nogen ny installation.

MVH
Kemster

Fra : Peter Binderup

Dato : 03-09-02 19:39

Har du husket at kopiere DLL filerne og INI filen over i de rigtige biblioteker? I readme filen står der hvad du skal gøre - lad som
om du laver en helt nu install - så skal phpinfo nok komme til at stå rigtig.

MVH
Peter