TFT skærme, HP kontra Samsung, hvad mener ~
Fra : o&u

Dato : 03-09-02 08:17

Hej

Jeg efterlyser nogle med praktisk erfaring i netop disse to 15" TFT
skærme.

HP L1520M til 4962,-

m. højttalere og DVI digital ind og analog, kontrast 350:1, 250
candela, 35 msec respons, 16.5 mill farver

kontra

Samsung 151 BM til 4000,-

m. højttalere, kun analog indgang, kontrast 330:1, 250 candela, 40
msec respons, ej 16.5 mill farver (tomshardware bemærker at den er
mindre)

Nogen praktiske erfaringer ?

på forhånd tak

John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-09-02 11:05

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-09-02 11:06

On Tue, 03 Sep 2002 09:17:28 +0200, o&u <johnknuhtsen@mail.dk> wrote:

>Jeg efterlyser nogle med praktisk erfaring i netop disse to 15" TFT
>skærme.

Prøv i den rette gruppe :

dk.edb.hardware.skaerm

mvh,