PHP og cokkies!
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 00:23

Hej Ng.

Vil sige med det samme, jeg MEGET lidt forstand på det her..

Nu skal i høre om mit problem, har købt mig en færdig hjemmeside PHP.
Som bare er alletiders, troede jeg da..
Problemet er at når jeg skal login på min admin område, så enten reloader siden, eller jeg ingen tilladelse har til dette område.
Skrev så til gutten jeg har købt siden af, siger så at det er noget med cokkies, og at det er min host det er galt med!
Har spurgt min host, (cliche.dk) men ingen respons! har søgt på nettet, kunne da også se der er andre der har det problem, men ingen løsning!

I er da velkommen til at se hvad der sker her www.badassdummies.dk/main/index.php tryk på Members Login user: Admin Pass: open

Er der nogen der har nogle gode råd?

Tak

//Dirty