Tak for de søde ord og en masse gode oplys~
Fra : nitsen

Dato : 02-09-02 21:49

Hej alle

Jeg samler lige en tak til Jer alle i en ny besked - det er altså ikke helt
let at svare alle indlæg med en møvekat på tastaturet.

Tak for de søde ord og tanker - og en masse god information - jeg kender
meget lidt til FIP - jeg har heldigvis været forskånet for sygdommen blandt
katte jeg kender. Jeg må dog konstatere efter at have læst om sygdommen, at
jeg for mange år siden vist havde en killing der døde af det - det blev
aldrig konstateret - killingen blev bare enormt syg og døde i løbet af en
uge - selvom dyrlægen gjorde hvad hun kunne for at redde den lille misling

Jeg tror som andre har foreslået, at Raiku afventer tegn på om Agnes er syg
inden hun sender prøven ind. Jeg forstod på hende, at hvis Agnes havde
sygdommen, så ville hun ikke være i stand til at rette sig efter
operationen, men ville blive syg i stedet. Jeg vil vente og se hvordan hun
har det i morgen - er hun så frisk og veltilpas - tjah så kan vi vist ånde
lettet op for nu - ellers vil jeg give Raiku et ring og lige drøfte det med
hende - jeg stoler helt på Raiku hvad det angår. Men selvfølgelig vil vi her
i huset være opmærksomme grænsende til det hysteriske lige pt.

Knus og spindelyde fra

Anita og Agnes der lige skulle ned og have lidt mere mad.