SDRAM <> DDR-SDRAM
Fra : Henrik

Dato : 02-09-02 21:15

Hejsa

Jeg overvejer at købe en stang 512mb ram, da f.eks. Pc133 512mb kan fåes for
under 600,- kr. nu.

Men da jeg også kan benytte DDR ram er spørgsmålet; Hvor meget får jeg ud af
at købe DDR ram istedet for alm. ram, de koster trods alt det dobbelte ?

Mvh
Henrik

Fra : Leony

Dato : 03-09-02 07:51

"Henrik" <sahl@REMOVETHISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> Men da jeg også kan benytte DDR ram er spørgsmålet; Hvor meget får jeg ud
af
> at købe DDR ram istedet for alm. ram, de koster trods alt det dobbelte ?

Systemet skulle jo køre hurtigere. Om du vil mærke forskel kommer an på hvad
du bruger din computer til.
Hvis du surfer, mailer og tekstbehandler, vil du nok ikke mærke den store
forskel.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : fretur

Dato : 04-09-02 15:28

Spar de 600 kr og køb Pc133 og inviter konen/kæresten på en middag det får
du mest ud af

Som den anden skrev vil du umiddelbart ikke mærke forskel. Men hvis du
tester systemet vil du nok se en performance forøgelse på 10-20% generelt.
Der du vil mærke det mest er nok i spil, men ikke noget væsentligt.
De fleste køber nok ddr ram 'for at være med' så at sige eller hvis man er
hardcore gamer og ikke kan få FPS nok.

Søren

Fra : Henrik

Dato : 05-09-02 19:43

"fretur" <fretur@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Der du vil mærke det mest er nok i spil, men ikke noget væsentligt.
> De fleste køber nok ddr ram 'for at være med' så at sige eller hvis man er

Det var netop det jeg tænkte og jeg er lidt ligeglad om jeg kan få 100fps
eller 120fps