og vi har fræs.....
Fra : Kate

Dato : 02-09-02 19:57

Hæhæ, han er godt nok en bølle. Det er god at det snart er tid til at
lukke vinduerne igen, for Mowgli mener bestemt at trådnettet er til at
klatre i, så man kan komme helt op på sprossen....jeg er ikke enig for
jeg stoler ikke så meget på det trådnet.
Han og Lante har altså fræset rundt efter hinanden de forløbne par
timer og morer sig herligt. Johan er fortrukket til soveværelset og vil
bestemt ikke ha' noget med dem at gøre. Sofie har været inde i stuen et
par gange, hun er altså nysgerrig. Dog hvis han kommer for tæt på hende
knurrer hun, men hun må gerne gå helt tæt på ham. Hun er skør, men det
ved jeg jo. Det sjove er at han forsøgte at byde hende op til leg og da
hun knurrede af ham blev han bare stående og gloede vantro på ham
men så opfprdrede han da bare Lante og den blev taget, så styrtede de
frem og tilbage med "knæk-haler" hihi, hvor jeg grinte. Lidt efter
overfaldt Mowgli Lante i sofaen, hvorefter Lante hold ham fast og
vaskede hans ører....juhuuu.
Han, Mowgli, kommer næsten når jeg kalder

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 02-09-02 21:18

Hej Kate

Uj, hvor det bare lyder godt, kan næsten ikke få det brede smil af mit
ansigt! Hold kæft, jeg "avler" gode killinger....*G*
Rufus og Mille er også faldet godt til, selv det tiltrængte bad tog de i
stiv pote (og bagefter var de jo bare så lækre . Alle de seks, der indtil
videre er flyttet hjemmefra, er faldet godt og hurtigt til og har været
meget tillidsfulde fra starten.

Og vi vendte hjem til tre frække misser, der havde fundet på en ny leg i
vores fravær: at hoppe op og sidde på fugleburet!

MVH Mette, Alladin, Rosinen, Kina og Patch

Fra : Kate

Dato : 03-09-02 16:09

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Rufus og Mille er også faldet godt til, selv det tiltrængte bad
> tog de i stiv pote

Mowgli blev godt nok sur over at få vasket halen. Heldigvis var han jo
ikke helt så tilsølet som i hvert fald Mille. Han tilgav mig dog
hurtigt.

Fra : AEK

Dato : 02-09-02 21:46

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk.
> Han og Lante har altså fræset rundt efter hinanden de forløbne par
> timer og morer sig herligt.

Lækkert, at Lante har fået en legekammerat.

<. Lidt efter overfaldt Mowgli Lante i sofaen, hvorefter Lante hold ham fast
og
> vaskede hans ører....juhuuu.

Hæ hæ, du nyder det sq, Kate !

> Han, Mowgli, kommer næsten når jeg kalder

Og det fatter man jo ikke, at han gider

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 03-09-02 16:12

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in

> Hæ hæ, du nyder det sq, Kate !

Du kan tro jeg nyder det. Han er bare ligeså dejlig som de andre og han
elsker at ligge på ryggen og blive nusset på maven. Nu har han heller
intet i mod at jeg tager hanop, det ville han ikke ha' i weekenden. Dog
har han altså ikke altid lige tid

> Og det fatter man jo ikke, at han gider

Joe, for så bli'r han jo nuset og kysset og det kan han li'

Hæhæ, jeg prøver at svare for mig.

Fra : Denise

Dato : 03-09-02 08:01

Hej Kate
Hihi, fedt det går så godt, så kan Lante da få afreageret på andre end de
"gamle"
Selvfølgelig kommer han når man kalder, det gør vores da også.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 03-09-02 16:13

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> [...]
> end de "gamle"
> Selvfølgelig kommer han når man kalder, det gør vores da også.

Tja, det gør Lante altså godt nok ikke. Aldrig nogen sinde

Fra : Ann K.

Dato : 03-09-02 12:42

Hej Kate.
Ih - det lyder bare dejligt
Heldigvis er Sofie jo ikke nær så hys, som du (og jeg, må jeg indrømme)
havde ventet...
Og Lante er jo venligheden selv, så hvorfor skulle han ikke bare være
lykkelig for en god legekammerat?
Jeg er nu lidt misundelig... Namacoola er faldet fint til - meeen hun og
Ranje er blevet "uvenner" Aner ikke hvorfor, men han knurrer ad
hende, hver gang hun vil kontakte ham - og min lille stakkels pige står
med et skrupforvirret udtryk i ansigtet... Ranje har jo ellers været
hendes bedsteste ven! Han vil ikke længere acceptere at hun nusser ham
bag ørene eller deler madskålen med ham - så enten knurrer ham eller går
væk Sjovt nok er der intet i vejen, hvis det er Ranje selv, som
kommer i nærheden af tøsen... så hilser han pænt med et lille
kindgnid... hmmm - som sagt - ligefrem intelligent er han ikke!
Til gengæld er hun og Aske så begyndt at dyrke frææææs... Hun farer hen
mod "kæmpekatten" med et gevaldigt VRÆL, han bakker lidt - og så går det
ellers for fuld styrke henover møbler, mennesker og hunde... nå, ja som
regel er Dise (højt gøende *suk*) lige i hælene på de to katte *sss*
Vild forvirring lige til Tjalfe kommer frem og med et par solide hvæs,
får fjollehovederne til at opføre sig ordentligt... Ingen skal
forstyrre hans cirkler - basta!

Men dejligt at høre om Mowgli....
Hvornår skal du så have den næste??? *fnis*

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 03-09-02 16:26

"Ann K." <tsars@os.dk> wrote in news:al275p$ooi$1@sunsite.dk:

> Hej Kate.
> Ih - det lyder bare dejligt
> Heldigvis er Sofie jo ikke nær så hys, som du (og jeg, må jeg
> indrømme) havde ventet...

Jamen, når jeg tænker over det tog hun altså også Lantes indflytning
meget bedre end jeg havde regnet med og Johan værre. Lige som man tror
man kender sine kræ så tager den røven på en

> Og Lante er jo venligheden selv, så hvorfor skulle han ikke bare
> være lykkelig for en god legekammerat?

Det er han, men ham havde jeg jo ikke sat sammen med nogle nye her. Det
er jo en helt anden sag når det er ham som er den nye. Men, nej, jeg
havde bestemt ikke forventet mig ballade fra hans side.

> Jeg er nu lidt misundelig... Namacoola er faldet fint til - meeen
> hun og Ranje er blevet "uvenner"

Det jo netop det der gør dem så besværlige. Hvis de da bare kunne
fortælle hva' de er uenige om så kunne man måske mægle.

> Sjovt nok er der intet i vejen, hvis det er Ranje selv, som kommer i
> nærheden af tøsen... så hilser han pænt med et lille kindgnid...

Jamen, sådan er Sofie også med alle kattene her, og har altid været
det. Det er nu også det hun indtil nu har vist Mowgli. Han er så ikke
til at slå ud. Han væltede stort set huset i aftes og mødtes med Sofie
på ryglænet og selvom hun viste tænder blev han stående, det endte med
at hun fortrak

> to katte *sss* Vild forvirring lige til Tjalfe kommer frem og med
> et par solide hvæs, får fjollehovederne til at opføre sig
> ordentligt... Ingen skal forstyrre hans cirkler - basta!

Hmm, to katte *og* en gøende hund. Wow, godt jeg trods alt kun har to
katte Men det er nu skønt når de morer sig, synes jeg. Selvom man
må holde på alle løsdele
Her frotrækker Sofie helt klart når det går værst til, det gjorde hun i
går. På et tidspunkt under Mowglis sene fræs, hvor Lante altså var
færdig og havde lagt sig op på reolen, skulle Sofie på bakken. Mowgli
og hun mødtes i døren til toiletten og begge standsede op og kiggede
intenst på hinanden i ultrakort tid, hvorefter hun sprang ind under
sengen og Mowgli fræsede videre ind i stuen, hvor han gjorde alt han
kunne for at få Lante med på noget leg. Desværre mislykkedes det
projekt.

> Men dejligt at høre om Mowgli....
> Hvornår skal du så have den næste??? *fnis*

Hihi, lad os nu se. Nu tør jeg jo ikke forsværge noget som helst mere,
men jeg satser på at vente til Johan og Sofie ikke er mere

Fra : Ragna Skott

Dato : 03-09-02 19:02

Hej Kate!
Det lyder rigtig godt med Mowgli og Lante. Det må være rart for Lante at få
en kammerat, der gider lege fræs med ham.
Man kan høre på dig, at du også nyder det i fulde drag.
Til lykke med ham!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 04-09-02 16:17

"Ragna Skott" <rahas@tdcadsl.dk> wrote in

> Hej Kate!
> Det lyder rigtig godt med Mowgli og Lante. Det må være rart for
> Lante at få en kammerat, der gider lege fræs med ham.

Ja, han skulle vidst lige vænne sig til tanken, men han har fundet ud
af at Mowgli endnu ikke kan finde op på den øverste hylde på reolen, så
hvis han vil ha' fred hopper han bare der op, eller alternativt holder
han Mowgli fast og voldvasker ham

> Man kan høre på dig, at du også nyder det i fulde drag.

Det gør jeg også for selvom hele hjemmet hopper, så er det helt
tydeligt at de to s,å nyder hinandens selskab allerede og så er min
lykke bare gjort.

> Til lykke med ham!

Tak, det var bare så god en idé selvom Johan faktisk er smækfornærmet
på mig stadigvæk, men han tør langsomt op.