Seriøst team søges til projekt
Fra : A. Høegh

Dato : 02-09-02 18:16

Hej.

Jeg søger på nuværende tidspunkt et team til et gå-i-byen site a la
www.nightleif.dk og www.danmarkbynight.dk - selve sitets grundskitse er
lavet i ASP og er baseret på at man opretter en brugerprofil ved at udfylde
ca. 30 ting om sig selv, og derfor får gratis adgang til alting.

Det jeg mangler, er ASP programmører samt flash- og designfreaks. For
sidstnævnte vil det være en fordel at du har kundskaber indenfor tegning, så
du er istand til at lave et logo og ligge det ind på din pc, og farvelægge
det.

Jo flere vi er, jo større bliver sitet - men det bliver ulønnet arbejde. Det
eneste jeg kan tilbyde er en andel af bannerpengene og hvad vi nu ellers kan
få fat i ;D

Interesserede må MEGET gerne skrive en e-mail til mig, hvorefter jeg kan
sende jer lidt info vedr. navn osv samt et screenshot.

/A. Høegh

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-09-02 08:01

A. Høegh wrote in news:3d739cad$0$27649$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
>
> Jo flere vi er, jo større bliver sitet - men det bliver ulønnet
> arbejde. Det eneste jeg kan tilbyde er en andel af bannerpengene og

vil du ikke være flink at holde disse ansættelsestilbud i den rigtige
gruppe - dvs dk.opslag.stillinger ? Alternativt kan du jo skrive dit
stillingsopslag i din signatur.

FUT: dk.admin.netikette
--
Jesper Stocholm