Boot problemer
Fra : claus hansen

Dato : 20-02-01 18:13

Jeg er nybegynder, så jeg håber på lidt hjælp herfra gruppe.
Jeg er interresseret i at boote op uden at skulle logge på, og
automatisk eksekvere en program.
Hvor sætter jeg det op henne ????

claus Hansen
e-mail:c-h@mail.dk

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 21-02-01 09:23

claus hansen wrote:
> Hvor sætter jeg det op henne ????

Bruger du redhat så ligger der nogle scripts i /etc/init.d/
et af disse hedder et eller andet med local, og til det script
kan du tilføje programemr der skal udføres efter computeren er
opstartet men før nogle er logget ind.

--
No matter how fast light travels it finds *
the darkness has always got there first, * Carsten Svaneborg
    and is waiting for it. * zqex at risoe.dk
   -- (Terry Pratchett, Reaper Man) *

Fra : claus hansen

Dato : 21-02-01 18:17