Lidt opdatering på Røskva og Tjalfe
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 02-09-02 16:51

Hejsa

Ja det var nu meget godt at jeg kom til Raiku med Røskva og Tjalfe. Tjalfe
mistede jo stemmen kort tid efter at vi fik Vidar. Først troede vi bare det
var fordi han var blevet hæs, men det viste sig at han havde halsbetændelse
og skulle have penecilin to gangen dagligt i fem dage.
Røskva troede jeg jo havde øjenbetændelse, men det viste sig at være noget
dannet arvæv fra dengang hun var killing (hvor vi ikke havde hende), som
havde stoppet tårekanalen. Endvidere havde hun en form for virus, som viste
sig som et lille sår på tungen, som måske stammede fra en tidligere
herpesinfektion. Så nu har hun fået nogen øjendråber som hun skal have to
gange dagligt i syv dage. Raiku sagde dog også at jeg en anden gang bare
skulle gå igang med kamilleteen :)

Så det var et rigtig godt besøg hos hende :) Jeg er nu glad for at I
anbefalede hende.

At bilen så gik i stykker på vejen hjem, så jeg måtte trave et godt stykke
med to transportkasser er en helt anden historie. Damn - jeg kører aldrig
mere i bil om mandagen. I løbet af de sidste to måneder er bilen gået i
stykker 3 mandage, og to gange tidligere er der nogen som har kørt ind i os
på mandage. (og der er altså på en periode på ca 4 mrd at det hele er sket)
*SUK*

Mvh

En lettet og frustreret Vibeke J

Fra : nitsen

Dato : 02-09-02 17:19

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev
> [...]
> gange dagligt i syv dage. Raiku sagde dog også at jeg en anden gang bare

Nåååå - stakkels misser - nus dem lige fra mig - øøøh - vi mødtes faktisk i
dag da du var hos Raiku - det var mig med den tomme transportkasse der
skulle ind efter dig - så jeg har bare set Røskva og Tjalfe live *ævbæv* -
pudsigt sammentræf *ssss* - og så vidste vi det ikke engang - tihi

> Så det var et rigtig godt besøg hos hende :) Jeg er nu glad for at I
> anbefalede hende.

Jep - hun er kanon - og smaddersød - også selvom hun ikke gav mig helt de
bedste news i dag

Mvh

Anita, Agnes og Frode

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 02-09-02 17:34

> [...]
ævbæv* -
> pudsigt sammentræf *ssss* - og så vidste vi det ikke engang - tihi

Aj hvor pussigt. Jeg har ikke lige fået fulgt så meget med i alle indlæg så
jeg havde slet ikke opdaget at du skulle afsted. Heh, men hygsomt at stødde
ind i dig. Jeg håber det bedste for Agnes, og de andre :)
Men mine misser er nu ikke så stakkels igen. De har det egentlig meget godt.
De er dog lidt sure over at jeg holder dem inde, men jeg vil ikke risikere
at de misser behadlingen ved at blive ude.

Mvh
Vibeke J