Installation af .net
Fra : Henrik

Dato : 02-09-02 14:55

Hvor meget skal der installeres på en IIS for at den kan køre .net?
Wannafind, som i øvrigt svarer pænt og hurtigt på mine spørgsmål, fortæller
at de kun har installeret MDAC 2,7 og Framework samt SP1. Jeg spørger fordi
jeg får en fejl ved følgende kode hos Wannafind, men ikke hos Jepponet:

<%@ Import Namespace="System.Data.ADO" %>
<script language="VB" runat="Server">
Dim myCommand AS ADOCommand
</script>

/Henrik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-09-02 15:50

"Henrik" <no@e.mail> wrote
>Jeg spørger fordi
> jeg får en fejl ved følgende kode hos Wannafind, men ikke hos Jepponet:

Det kunne tyde på at Jepponet kører med Beta versionen af frameworket.

--
Jakob Andersen

Fra : Henrik

Dato : 03-09-02 07:49

> "Henrik" <no@e.mail> wrote
>
> Det kunne tyde på at Jepponet kører med Beta versionen af frameworket.
>
> --
> Jakob Andersen

Øhh - jeg går ud fra, at du mener Wannafind, men tak for svaret alligevel

/Henrik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-09-02 12:51

"Henrik" <no@e.mail> wrote
> Øhh - jeg går ud fra, at du mener Wannafind, men tak for svaret alligevel

Nej, jeg mener jepponet, den kode du prøver at afvikle er Beta kode og siden
den virker hos jepoponet må de køre betaudgaven af frameworket.
--
Jakob Andersen

Fra : Henrik

Dato : 03-09-02 13:35

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
siden
> den virker hos jepoponet må de køre betaudgaven af frameworket.

Kan du så fortælle mig hvordan du kan se, at det er betakode?

/Henrik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-09-02 21:30

"Henrik" <no@e.mail> wrote
> Kan du så fortælle mig hvordan du kan se, at det er betakode?

System.Data.ADO namespacet er helt tilbage fra Beta1

Læs evt. her: <http://www.c-sharpcorner.com/Beta%202/adonet1.asp>

--
Jakob Andersen