BARF - på dansk
Fra : Camilla Larsen

Dato : 20-02-01 17:44

Hejsa

Er der nogen her i gruppen som ligger inde med noget om BARF på dansk...så
vil jeg meget gerne have det tilsendt.

Interesser mig meget for emnet.

Mvh
Camilla Larsen

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 20-02-01 20:51

Hej Camilla

Jeg er også BARF-menneske. Der findes en skandinavisk BARF-liste, hvor der
huserer en del danskere. Der er i hvertfald megen viden at hente. Adressen
er: http://www.egroups.com/mygroups

Jeg kender ikke til andet lige umiddelbart på nettet om BARF på dansk, men
der er faktisk en del som fodre efter dette princip. Jeg er selv meget 'ny i
gårde' (ups der kom jeg vist til at misbruge en gl. talemåde), men jeg er
utrolig begejstret for at fodre på den måde. Og jeg tror på, at det giver
sundere hunde. Det er heller ikke så besværligt som jeg frygtede - jeg kom
ihvertfald hurtigt ind i vanen med at lave maden.

Alt mulig held og lykke i din søgning - hvis du finder andet kunne du måske
dele det med os her i NG'en

KH
Søs

Camilla Larsen <camilla.larsen@NOSPAMpost.tele.dk> skrev i en

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 20-02-01 20:53

Hej igen

Jeg var da lige et fjols - hvad kan du bruge mit link til, når du ikke ved
hvad mailinglisten hedder. Den hedder NordBARF - jeg har også denne email:
NordBARF@egroups.com

KH
søs

Søs D. Jensen <emma@email.dk> skrev i en

Fra : Camilla Larsen

Dato : 20-02-01 21:04

Hej Søs

Tusind tak for linket..dejligt at høre der findes en sådan liste.

Jeg har indtil videre fundet en masse matriale på amerikansk via
Yahoo...der er mange sider om det der..og bøger.
Måske bestiller jeg en hjem på et tidspunkt...skal nok give et praj
hvis jeg gør.

---
Camilla