HASTE - Strømforsyning til Macintosh Perfo~
Fra : Danni Haunstrup

Dato : 02-09-02 11:28

Ved ikke om nogen kan hjælpe mig i denne gruppe...

Jeg er på udkig efter en strømforsyning til en Macintosh Performa 6200.
Sagen er den, at det haster temmelig meget, da vi har vigtige data på denne
maskine...!!!

Jeg kan kontaktes på:

8681 6566 eller 2579 3143

Med venlig hilsen
Radio Silkeborg

Danni Haunstrup

Fra : jakob

Dato : 02-09-02 18:45

In article <akvegt$30sg$1@news.cybercity.dk>, dh@radiosilkeborg.dk
says...
> [...]
> Sagen er den, at det haster temmelig meget, da vi har vigtige data på denne

Prøv i dk.edb.mac de er meget vidende og hjælpsomme i den gruppe

Hygge

Jakob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-09-02 15:15

jakob wrote:
> In article <akvegt$30sg$1@news.cybercity.dk>, dh@radiosilkeborg.dk
> says...

> Prøv i dk.edb.mac de er meget vidende.... (snip)

Hvorfor har de så købt mac....?

(undskyld mig, men det var simpelthen for fristende)

-Sune