Den lovede update
Fra : Kate

Dato : 02-09-02 08:32

Jeg har lige skrevet en kilometer lang mail til Mette om Mowgli. I har
jo fået lidt af vide i weekenden, så i behøver ikke hele historien

Det går simpelthen supergodt. Mowgli har sovet i sengen noget af
natten, til Johans store fortrydelse. Han er godt nok noget så
smækfornærmet. I morges lagde jeg mig for at give ham en stor nussetur,
så kom Mowgli møvende og ville absolut være med. Jeg tror han forstod
henvisningen fra Johan, han fik hele tandsættet
Nu fik jeg klippet klør på hele rovet her til morgen for ikke at skulle
bekymre mig _for_ meget om klør og øjne.
Lante er nu ved at være interesseret i Mowgli og de har her til morgen
haft en ultra kort løbe-efter-hinanden-tur, det er jo bare så gode
tegn. Johan og Sofie er vist stadig i fasen hvor de forventer at han
tager hjem igen, men begge er dog begyndt at spise igen. Sofie kom
endda ud i køkkenet selvom Mowgli også var der i morges.
Der var en indsø, på størrelse med Furesøen, i køkkenet da jeg kom
derud, formoder Mowgli ikke har nået i badeværelset, eller også er det
protest fra en af de andre, nu får vi se, ikke noget at hidse sig op
over
Mowgli er usansynligt kælen, men også en rod og hvis hans søskende har
været ligeså livlige som ham, så tror jeg Mette er glad for at de er
flyttet 9 af hans slags tror jeg ville tage livet af mig. Han er
godt på vej til at vælte huset og det uden hjælp fra andre, endnu. Det
kommer.
Jeg kan godt mærke at det er mange år siden jeg sidst har haft en
killing i huset. Sad i går og prøvede at huske hvordan det var med
Oliwer, som er den seneste killing, men 10 år er faktisk lang tid og
jeg kan ikke komme i tanker om mange detaljer.
Men nøj hvor er Mowgli altså bare sød

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar