Album update
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-09-02 00:08

Hejsa, har lige lagt et par nye billeder af Ada og de andre rødder i mit
album :
http://makeashorterlink.com/?J12C22AA1

Hilsen Dorthe

Fra : Pia J

Dato : 02-09-02 07:14

Jeg syns ik det virker? Eller er det bare min forbindelse her til morgen?

:Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-09-02 08:07

Her virker det fint, knaldgode billeder tsk tsk lille baby
Ada er ikke en baby mere, er det Dvaske eller Fuffer
der har gang i et eller andet i kassen, sådan noget "flik-
flak" lignende noget

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia J

Dato : 02-09-02 09:32

øv, jeg får kun røde krydser der hvor billederne skulle være - og det hele
kører i sirup

:Pia

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-09-02 10:30

Pia J skriver:

> øv, jeg får kun røde krydser der hvor billederne skulle være - og det hele
> kører i sirup

Jamen øv da... det virker fint her....
Dorthe

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-09-02 14:36

> øv, jeg får kun røde krydser der hvor billederne skulle være - og det hele
> kører i sirup
>
> :Pia

Højreklik i billedfeltet og vælg "Vis billede".

Mvh. Else.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 03-09-02 11:49

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in
> øv, jeg får kun røde krydser der hvor billederne skulle være - og det
> hele kører i sirup

Hov det lyder da ikke så godt, krydserne kan jo være en fejl her hvor
billederne ligger. Er det noget der sker ofte, eller var det bare lige i
går?

Hmm men når jeg kigger i loggen kan jeg se at der har været mange inde og
kigge på de billeder mellem 8 og 11, fra mange forskellige udbydere, så det
må næsten have været hos din udbyder (Sonofon?) den har været gal, hvilket
får mig til at ånde lettere :) Det kan selvfølgelig også være Cybercity som
har mistet en route til Sonofons netværk. Under alle omstændigheder ser det
ud til det er uden for min kontrol :(

Håber at galleriet ellers kører stabilt derude.

Carsten Sørensen

Fra : Pia J

Dato : 03-09-02 12:19

> [...]
det
> må næsten have været hos din udbyder (Sonofon?)

Det virkede senere, så det må have været sonofon, FWA'en eller mit netværk,
selvom jeg sagtens kunne se billeder andre steder på det tidspunkt.

:Pia

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-09-02 10:29

Hej Marianne
Det er Dvaske der leger i kassen. Han er blevet Ada's bedste ven, de kan
løbe, springe og fræse sammen, og sover gerne begge i vores seng om
natten.

Hilsen Dorthe

marianne hellemose skriver:

Fra : Kate

Dato : 02-09-02 08:13

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Jeg syns ik det virker? Eller er det bare min forbindelse her til
> morgen?
>
>:Pia

Min virker, lige nu lidt over 9. så nu skal jeg se hvor længe jeg får
lov for Mowgli og Lante

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : nitsen

Dato : 02-09-02 09:16

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev

> Hejsa, har lige lagt et par nye billeder af Ada og de andre rødder i mit
> album :
> http://makeashorterlink.com/?J12C22AA1

Herlige billeder - ih hvor er Ada er blevet en stor pige - men det er Agnes
jo også - man kan altså godt se på Ada hun er en børste *tihi* - sjovt nok
så ligner Agnes en lille bly viol - men skindet bedrager *ggg* - uha - tænk
hvis de to damer blev lukket sammen - sikke en komers der kunne blive *sss*

Nus alle rødderne fra os §

Mvh

Anita og Frode der lige nyder at være enekat lidt.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-09-02 10:35

Altså Anita, var lige inde og kigge på Agnes og Frode billeder, hvor er de
gode! Ja, jeg tror man skal takke de højere magter for, at de to terrorister
ikke kom ud i sammehjem!

Hilsen Dorthe

nitsen skriver: