abit st6 raid
Fra : bino

Dato : 01-09-02 19:11

hej ng jeg har et problem med mit board/raid controller ifølge min manual
skal jeg sætte boot device first second third til ata raid gør jeg det så
kan jeg komme i kontakt med min raid bios "cltr H"men jeg kan ikke starte
win "xp Pro" jeg booter ikke fra raid!! når jeg så vælger boot first hdd0
er der ingen raid controller men win kan godt starte ,selvfølgelig uden
adgang til mine diskæ... Håber det er info nok ellers skriv hvad i skal
bruge af info så kommer det

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Anders Lund

Dato : 01-09-02 19:28

bino wrote:
> [...]
> godt starte ,selvfølgelig uden adgang til mine diskæ... Håber det er
> info nok ellers skriv hvad i skal bruge af info så kommer det

Så vidt jeg husker det (tror ikke at det var st6 jeg kiggede på), så er det
ikke bootsekvensen som afgør om RAID bliver 'aktiv'. Det er nogle måneder
siden, men jeg mener at der er et punkt i BIOS som hedder om man vil have
RAID kontrolleren aktiv eller ej.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix