båd loppemarked.
Fra : krause

Dato : 01-09-02 17:47

Hej er der nogle her i denne gruppe der ved hvornår det næste
båd loppemarked bliver afholdt i københavn, der var et arangement
her i foråret ved dampfærgevej, hvor der blev oplyst, at man ville
lave et tilsvarende i september jeg kan bare ikke huske datoen.
på forhånd tak.
Michael.

Fra : ØHMAN

Dato : 01-09-02 18:36

"krause" <krause.marine@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her i foråret ved dampfærgevej, hvor der blev oplyst, at man ville
> lave et tilsvarende i september jeg kan bare ikke huske datoen.

Hermed et klip fra Nyhedsbrev om Bådjumble;
v.h.
Øhman

Til Bådjumbles nyhedsbrevliste

Som du måske allerede ved, holder vi næste Bådjumble den 22. September kl.
10-14 og det bliver det samme sted som sidst, altså på hjørnegrunden
Baltikavej/Færgehavnsvej i Københavns Nordhavn. Vi har forsøgt at komme
indendørs, eller i hvert fald delvist indendørs, men det er altså ikke
lykkedes denne gang. Måske til forårs-jumblet 2003.

Denne gang afholder vi en auktion kl.14, hvor man kan sætte større ting,
eller ting man synes er blevet overset under formiddagens marked, under
hammeren, som føres af Thomas. Tingene skal afleveres ved "bordet" senest
ca. 13.30 med en seddel med mindstepris. Vi tager ikke noget gebyr, men
håber det bliver sjovt.

Til børnene laver vi bål og snobrød - de voksne kan købe sig en øl og en
pølse - eller kage..

Vi har frisket vores, ellers flotte, plakat op og fået trykt en ordentlig
stak i forskellige størrelser. Vi sender dig gerne et antal til at dele ud
til bekendte eller hænge op i klub eller job. Bare sig til !

Er der mere du vil vide, vil du bestille et stade - eller er du allerede
træt af vores nyhedsbrev, så kontakt os på tlf. eller mail.

Med venlig hilsen

Jørn Hansen

Dansk Bådjumble

Fra : Sune

Dato : 01-09-02 19:46

> [...]
> her i foråret ved dampfærgevej, hvor der blev oplyst, at man ville
> lave et tilsvarende i september jeg kan bare ikke huske datoen.

Hvis det er denne her du tænker på er det den 22. september.

http://www.baadjumble.dk/

mvh
Sune