computer-parts
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-09-02 17:50

Nogen der har prøvet denne forhandler??

Har lige bestilt et 5 ports USB 2.0 kort..

Faktisk halv billigt....

Betalte med Dankort....

Men jeg fik lukket vinduet ned,, efter at der stod jeg ville få
ordrebekræftigelse på email......

Jeg havde også denne ordrebekræftigelse i mail boxsen 2 sekunder efter...

Men indholdet var bare:

"Sammensæt en bestilling<html lang= "

Så gad vide om computer parts har fået samme mail ind af døren, som de skal
betjene?

Fra : Cacba

Dato : 01-09-02 18:00

Hvis du er usikker kan du jo bare sende en mail til dem og spørge.... saa
bliver de jo ogsaa glade.. hvis det fx. er et generalt prob..

Cacba Out...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-09-02 18:37

"Cacba" <cacba@cacba.dk> wrote in message
> Hvis du er usikker kan du jo bare sende en mail til dem og spørge.... saa
> bliver de jo ogsaa glade.. hvis det fx. er et generalt prob..

Jup, gjorde jeg også lige efter...

Har allerede fået en mail tilbage med den rigtige ordrebekræftigelse.. Jeg
fik dog ingen kommentare, omkring problemet

Fra : Vigand

Dato : 04-09-02 13:05

> Nogen der har prøvet denne forhandler??

Har netop købt en switch og tre netkort hos dem. Bestilte torsdag og modtog
varene i går, tirsdag. Ikke verdens hurtigst levering, men til gengæld var
de billige.

-V-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-09-02 18:07

"Vigand" <vigand@it.dk> wrote in message

> Har netop købt en switch og tre netkort hos dem. Bestilte torsdag og
modtog
> varene i går, tirsdag. Ikke verdens hurtigst levering, men til gengæld var
> de billige.

Okay

Bestilte I søndags... De trak mønterne igår.. Men jeg fik ikke nogen pakke
idag!

Har bedt om pakkenummer pr. email. De svarer rigtigt hurtigt tilbage.. Men
de skrev at de ville skaffe nummeret hurtigt fra lageret.. Men endnu ingen
mail tilbage.. Så de har sikkert ikke sendt den, selvom de har trukket
mønterne..

Men okay, man kan da heller ikke forlange noget service for 232 kroner...for
et USB 2.0 kort.. Men da irreterende.. Når man kører forbi Folehaven hver
dag.. og kan ikke afhente, og skal bruge det hurtigt... Der står jo at
varene bliver sendt først kommende hverdag.. Det var altså igår jeg skulle
have haft pakken. Men når der så går en ekstra dag, uden noget.. Bliver man
lidt ivrig efter at få den :-/