Hvor forsvinder alle de gamle indlæg hen??~
Fra : erik

Dato : 01-09-02 15:28

Erik

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 01-09-02 15:42

"erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> wrote in message

Ja, det undrer også mig, jeg har p.t. kun indlæg fra i dag, og kan ikke
hente de gamle ind, men mon ikke de ligger et sted derude, det gjorde de i
hvert fald på sunsite's server.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : J.Kobel

Dato : 01-09-02 15:44

erik <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d722408$0$188$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> --
> Med venlig hilsen
> Erik

Gå op foroven til Vis

Tryk på Aktuel visning

og så på Vis alle meddelelser.

Så har du alt igen.

Mvh. J.Kobel

Fra : K. Thidemann

Dato : 01-09-02 15:57

On Sun, 1 Sep 2002 16:43:56 +0200, "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk>
wrote:

>erik <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:3d722408$0$188$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

>Gå op foroven til Vis
>
>Tryk på Aktuel visning
>
>og så på Vis alle meddelelser.

Hr. Koben det afhænger da af hvilket program man bruger - ik'

Bruger du Free Agent -Forte Agent - er der ikke noget der forsvinder

Prøv også =

http://groups.google.com/groups?q=dk.videnskab.historie.genealogi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da

Mvh
fru
Thidemann

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-09-02 16:12

Det er korrekt, at TDC i eftermiddag ser ud til at have slettet ALT på sin
newsserver.
De nyhedsgrupper som jeg abonnerer på har kun indlæg dateret ca efter kl 14
i dag,
resten er pist væk....

Jeg erindrer, at TDC lavede et lignende nummer for over et år siden, uden at
komme med en forklaring.

Men prøv at gå på Google - klik på grupper - osv.
Så har du dem der,- godt nok lidt senere opdateret.

En forklaring fra TDC ville dog være påskønnet.

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 02-09-02 10:41

Hej alle!

Også jeg benytter TDC, men kan som hidtil se alle indlæg de 30 dage tilbage,
som jeg har bedt om.
Det er da mystisk, at der kan være forskel fra den ene abonnent til den
anden.
Det må da være et spørgsmål om at indstille rigtigt hos den enkelte
abonnent.

Med venlig hilsen

Poul Erik Vad Nielsen

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 01-09-02 16:29

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> erik <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev i en
> [...]
Sådan står min indstilling, og jeg kan ikke se dem - alligevel!!

Ole P. Bielefeldt
Ry

FTM: www.familytreemaker.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 01-09-02 23:20

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote in message

> erik <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev i en
> [...]

Nej, det har jeg ikke, for det har TDC slettet.
Men jeg fulgte rådet om en ekstra server,
men det er da ellers lige strengt nok at skulle gøre det.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Trygve Jessing

Dato : 01-09-02 16:45

Jeg har gamle indlæg tilbage til 24/6, og er TDC bredbåndsbruger

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-09-02 17:18

"Trygve Jessing" <trygve_jessing@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har gamle indlæg tilbage til 24/6, og er TDC bredbåndsbruger

Og hvilken newsserver er du på?

Nok ikke: news.inet.tele.dk , vel?

VH
Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-09-02 17:45

"Poul F. Andersen" skrev i en meddelelse
> Nok ikke: news.inet.tele.dk , vel?

Så prøv dtext.news.tele.dk - der mangler ikke noget !

Den er også meget hurtigere !

Eneste "ulempe" er at man ikke kan bruge den til de binære
grupper - men det er så også derfor, at den er hurtigere !

Men den diskussion hører vist ikke rigtig til her i
gruppen, da den ikke har meget med slægtsforskning at gøre ?

Du kan skifte fra news.inet.tele.dk til dtext.news.tele.dk uden
at skulle læse hele gruppen ind igen - bare højreklik på din server
og ret i egenskaber til dtext-serveren......

Det sidste virker i OE - jeg ved ikke om det gør i andre......

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Ole Dorch

Dato : 01-09-02 17:59

> Og hvilken newsserver er du på?
>
> Nok ikke: news.inet.tele.dk , vel?

Mærkeligt - jeg er almindelig TDC bruger, abonnerer på news.inet.tele.dk -
og har ingen problemer. De indlæg jeg har går tilbage til 4/6.

Mvh.
Ole Dorch.

Fra : Ole Dorch

Dato : 01-09-02 22:23

> Mærkeligt - jeg er almindelig TDC bruger, abonnerer på news.inet.tele.dk -
> og har ingen problemer. De indlæg jeg har går tilbage til 4/6.

Så fik jeg også problemet her kl 23 + . Måske noget alle
news.inet.tele.dk -brugere skal igennem "regionalt"?
Der er nemlig ingen problemer når jeg skifter til serveren sunsite.dk

M.v.h.
Ole Dorch

Fra : KaNi

Dato : 01-09-02 17:10

"erik" skrev d. 01-09-02 15:28 dette indlæg :

> --
> Med venlig hilsen
> Erik

Er det dette du mangler ??

Ubesvarede spørgsmål side : 1 2 af 2
# Dato Pnt Spørgsmål Fra
1 30/08 50 Nørkjær-retsag (2) miamaja
2 27/08 100 Familien Krey/Reimers, Ulstrup sogn, Års/Slet h. (2) Hp7
3 27/08 50 transkribering af skifte (5) Hp7
4 16/08 200 FT - fovirring kan nogen hjælpe (4) mim
5 04/08 20 Adopteret i 1934, Leif Orkild Moller (3) hase
6 30/07 250 SCHLICHTER, Johannes - Holbæk f. ca 1770 (0) karlschlichter

7 22/07 70 Christensen/Hass (3) rasmuslange
8 17/07 40 Kristian Peder Sørensen (4) HSB
9 16/07 220 Familien Nielsen i Skartved, Sdr. Bjert sogn søges (6)
npetersen
10 04/07 200 opslag i kirkebogen for 1920 i Vestervig Thisted a (5)
vestergaard
[1-10] af 14

Afventende spørgsmål
--
Besvarede spørgsmål side : 1 2 3 4 5 6 7 8 af 8
--
Tips & Tricks side : 1 2 3 af 3
--
Nyheder (UseNet) dk.videnskab.historie.genealogi side : 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 af 168

Jeg har ingen problemer med at læse oversigterne, men internettet er
utroligt langsomt nu, og det har det været ca. de sidste 2 timer. (Jeg
har Stofanet).

Med venlig hilsen

KaNi

http://www.kandu.dk/

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-09-02 17:40

VH Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-09-02 17:52

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:3d7242a6$0$27667$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> VH Poul

Tjah - hvis det er et TDC problem - så

Hvis det er et generelt news-problem

Hvis det er et Outlook Express problem:

Fra : erik

Dato : 01-09-02 20:19

Bedst som jeg åbnede denne gruppe så jeg med mine egne øjne at alle, på nær
de allernyeste indlæg fra dags dato, forsvinde. Da jeg var kommet mig delvis
over overraskelsen åbnede jeg de få andre newsgrupper jeg abonerer på og den
samme uhyggelige ting skete.
Til den der gav oplysning om "dtext.news.tele.dk": Mange tak.