Billeder af Tilde.
Fra : AEK

Dato : 01-09-02 13:37

Hejsa !

Jeg har i dag været på udstilling for første gang i mit liv - en dejlig
oplevelse.
DOG blev jeg snotforelsket i Jean Michel Jarre - som er en perser på 3 mdr.
Ih Guder, hvor er han lækker. MEN, efter at have talt med manden i
telefonen, blev det besluttet ( Han besluttede ) , at 3 katte er nok !
ØV !
Men det var afgjort kærlighed ved første blik.

Mens jeg købte mig fattig i Ribe, har manden hygget med rødderne og vores
digi.kamera.
Han havde taget nogle dejlige billeder af Tilde.

Hvis I har lyst , kan de ses her :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=80

Tillykke med de 30 år , Joan.

Helle, jeg var forbi dit bur et par gange, men trak dig desværre ikke.

Bente: Tak for en god dag.

/ Anya.

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-09-02 14:25

Hej Anya
Tilde er en smuk lille sag, og det er rigtig gode billeder
og jamen dog har der ikke sneget sig en Oscar med.
*nej Fnugger en rod er nok, og det tror jeg også at
Anya synes*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 01-09-02 17:17

<"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk>
> Hej Anya. Tilde er en smuk lille sag,

Ja ikke - Hun ligner jo sin moaaar....hehe

> og jamen dog har der ikke sneget sig en Oscar med.

Yeps, han sniger sig ind alle steder !
Han har lagt på computerens forside ( Skrivebord ) i lang tid - med et andet
sødt billede af ham.
Så for en uge siden , mente jeg , at det var tid til sexede Brad Pitt til
skrivebordet.
Da jeg så kommer hjem i dag, har manden GudHjælpeMig lagt det nærbillede af
Don Oscar ind på skrivebordet .
Jeg var nær trillet ned ad stolen , da jeg tændte for pcén og Oscar tonede
frem i FULD størrelse( Næsten ).

> *nej Fnugger en rod er nok, og det tror jeg også at
> Anya synes*

Yeps Marianne - MEN den perserkilling gjorde en ting ved mit hjerte - han ER
for lækker !

Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-09-02 17:37

> MEN den perserkilling gjorde en ting ved mit hjerte - han ER
> for lækker !

Var det den lille sorte der var inde i hal 2? Den VAR godt nok kær. Grim (ja
sorry men...) men kær. Og de øjne der bare kiggede op på en og sagde "KØB
MIG"?

Og det var da en skam at vi ikke så hinanden på den udstilling. Jeg havde
ellers DHMK-t-shirt og alting på....men traf kun Christina (men fik så til
gengæld lov til at befamle både Cindy(?) og Calibra )

Og med hensyn til at bytte mænd *G* FORGET IT! ;oP

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : AEK

Dato : 01-09-02 17:44

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> >
> [...]
(ja
> sorry men...) men kær. Og de øjne der bare kiggede op på en og sagde "KØB

Yeps- han var sort m. hvide poter og knurhår.
Jeg var total solgt. MEN sagen er, at jeg også har en kæreste, som vil have
lidt at sige, til tider.....*G*

> Og det var da en skam at vi ikke så hinanden på den udstilling. Jeg havde
> ellers DHMK-t-shirt og alting på

ØV - det kunne ellers have været fedt. Bente & jeg havde mus på ! Jow jow,
vi var meget yndige.....

> Og med hensyn til at bytte mænd *G* FORGET IT! ;oP

Hmmm - Hvis jeg havde haft John , havde jeg også haft Jean Michel Jarre med
hjem.....
Men nå, livet går videre. Dog er jeg TOTAL solgt til ham ! Snøøøøøft.

/ Anya.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-09-02 15:05

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev...
> Hvis I har lyst , kan de ses her :
>
> http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=80

Rigtig gode billeder - dejlige close-ups

> Tillykke med de 30 år , Joan.

Oss' fra mig...!

> Helle, jeg var forbi dit bur et par gange, men trak dig desværre ikke.

Det har den gode forklaring, at Helle af vanvare har meldt sig som steward,
og derfor suser rundt i en hvid kittel oppe hos dommeren og hjælper til med
præsentation af katte og afspritning af bure mv. - glæder mig i øvrigt til
at høre hvordan det er gået, det er *hårdt* at gå steward - især første gang
*s*

Mvh. Camilla

Fra : AEK

Dato : 01-09-02 17:20

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse > "AEK"
<5678@jubiipost.dk> skrev...

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=80
> Rigtig gode billeder - dejlige close-ups

Mange tak. Kæresten havde skudt 50 billeder af Tildemusen, jeg nuppede så
lige de bedste...*S*

> [...]
med
> præsentation af katte og afspritning af bure mv.

Ok. Så forstår jeg bedre. Bente talte godt nok om, at hun muligvis gik
steward.

/ Anya.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-09-02 18:20

Årh nogle gode billeder *S*
Sig lige til hvis ham den lange vil lånes ud Så har jeg nemlig 2
modeller *G*

Tak for fødsdagshilsnen *S*

Skal nok skrive snart - ved godt jeg er et hængeøre

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 01-09-02 19:22

Hej igen Anya.

> [...]
> ØV !
> Men det var afgjort kærlighed ved første blik.

Øv det var vel nok trist. Når nu man forelsker sig så hovedkulds :)

> Bente: Tak for en god dag.

Selv tak, det var første gang jeg var så heldig at have en der er lige så
katteglad som mig selv at følges med på en katteudstilling. Det var bare
smadderhyggeligt.

Vi fik da hilst på Kesto (tror jeg nok, nr. 422 ik´), selv om Helle
havde travlt.

Hilsen
Bente

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-09-02 20:53

> Vi fik da hilst på Kesto (tror jeg nok, nr. 422 ik´), selv om Helle
> havde travlt.

Hvis det var en forloren skildpadde påført nr. 422 var det ganske rigtig
Kesto Han tilbragte det meste af dagen i sit telt - begravet under
bunden i teltet, så man kun kunne se et enkelt knurhår - hvis man var
heldig Hvis han havde vidst, at der ventede ham damebesøg, når
han kom hjem havde han nok danset lidt rundt i stedet

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-09-02 20:50

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Helle, jeg var forbi dit bur et par gange, men trak dig desværre ikke.

Hej Anya og tak for din besked
Som Camilla ganske rigtigt skrev havde jeg travlt med at gå steward,
så jeg var kun forbi for at kigge til dyret et par gange, så det er ikke
noget under, at du ikke fandt mig

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : AEK

Dato : 01-09-02 22:05

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse > "AEK"
<5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anya og tak for din besked

Hejsa !

Jeg håber, at du kunne læse den - da den blev skrevet på gulvet med en lånt
kuglepen, som afgjort havde set bedre dage....*S*
Og Kesto gjorde fint indtryk på os- han sprang frem fra sin hule, da vi
kaldte på ham - og fortalte en forfærdelig historie om dig....*G*

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 02-09-02 08:03

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in

> Og Kesto gjorde fint indtryk på os- han sprang frem fra sin hule,
> da vi kaldte på ham - og fortalte en forfærdelig historie om
> dig....*G*

Jeps, det lyder som Kesto

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 02-09-02 09:01

AEK wrote:
> Jeg håber, at du kunne læse den - da den blev skrevet på gulvet med
> en lånt kuglepen, som afgjort havde set bedre dage....*S*

Jo sagtens - da jeg fandt den - Kesto havde hygget sig med at gnaske
lidt på den inde i buret

> Og Kesto gjorde fint indtryk på os- han sprang frem fra sin hule, da
> vi kaldte på ham - og fortalte en forfærdelig historie om dig....*G*

Ingen tvivl om, at det Kesto så Han - øhhhh - snakker en del
Dommeren sagde, at det var heldigt, at han kunne lide snakkende
katte og under "General Impression" i bedømmelsen skrev han:
"Everyone thinks that Enrico Caruso is dead, but I have him om the
table." *lol*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 02-09-02 08:02

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:akt1ki$1l19hr$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Han havde taget nogle dejlige billeder af Tilde.

Sikke nogle dejlige billeder af Tildemusen. Han må da gerne komme og
lege med jeres digi.kamera her nogle timer. Der er da i hvert fald 3
der ville stille op som modeller, Sofie er jo lidt selvbevidst

Fra : AEK

Dato : 02-09-02 11:26

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk>
< Sikke nogle dejlige billeder af Tildemusen. Han må da gerne komme og
> lege med jeres digi.kamera her nogle timer. Der er da i hvert fald 3
> der ville stille op som modeller, Sofie er jo lidt selvbevidst

Hæ hæ - Han er til deling mellem Joan & dig ! Så slipper vi andre for at stå
model.
Vi har begge fri i dag. Hmm, jow jow, med det resultat , at kattene og jeg
skal stå model !

Han er total pjattet med det kamera - og vil hele tiden være bedre og bedre.
Dog plejer det kun at gå ud over rødderne - MEN i dag skal jeg også under "
pisken ".
Såååå Kate, tag dine katte med og overtag min plads.
Dejligt, at det går med Mogwli ( Staves det mon sådan...).

/ Anya.